Victor_Valdes írta:Akik most szerezték meg a jogosítványt, vagy benne vannak ebbe!
Körülbelül mennyibe került?
Meg úgy..tapasztalatokat várnék.

Már mindent leírtak, de azt még nem, hogy ha végeztél, akkor a kocsidra ne tegyél T betűs jelzést, mert a legtöbben csak azért sem fognak előzékenyek lenni veled
Ismerősöm anyukájának az van a kocsiján...nem jó
sjd írta:TT írta:nekem meg van két szép lábam, és remélem lesz is sokáig.

Victor_Valdes írta:Meg úgy..tapasztalatokat várnék.

A hozzá hasonló egyedek próbálnak majd meg a zebrától 50m-re átkelni az úton, legyen az akár 2x2 sávos gyorsforgalmi. Ez a gyalogos néven ismert veszélyeztetett faj általában figyelmen kívül hagyja a táplálékláncban elfoglalt helyét és rendre megpróbálja majd az utadat keresztezni
Náluk rosszabbak már csak a bringások vannak, akik sokszor a 2m-re lévő a bicikliúttal párhuzamosan képesek az úton menni, lehetőleg a sávod közepén, több biciklis esetében egymás mellett (és ha szerencséd van, akkor nem részegek).
(és akkor még nem is volt szó a kalapos/öreg/női vezetőkről...)
Ennél meg megemlíteném azt, hogy ha viszont kocsival vagy, akkor figyelj arra, hogy elég helyet hagyj a motorosoknak, ne káromkodj ha jogosan előre megy a lámpánál, és emiatt ne húzd rá a kormányt.
Pár dolog amit a vezetésről nekem az oktatáson nem mondott el senki az ég világon, de hasznos, és jó dolog:
- Amikor egy kereszteződés felé tartasz, (vagy egy ütközést akarsz kikerülni akár) akkor a kuplungot ne nyomd be egyből a fékkel együtt, fékezz le szépen, és persze lehet érezni, hogy mikor nyomd ki a kuplungot, hogy azért ne fulladj le. Ennek azért van értelme, mert amikor benyomod a kuplungot, akkor nem kezd el lassulni a kocsi, hanem kicsit még meg is indul jobban.
- Amikor balra kanyarodsz pl kapubejáróba megállni, akkor ha belenéztél a tükörbe, még mielőtt befordulnál, nézz újra bele, mert vannak gyökerek, akik az indexelésed ellenére úgy gondolják, hogy mégiscsak megelőzik a lelassított kocsikat, és szépen eléjük kanyarodsz. Ez meg a te érdeked.