Vito írta:vitatható szárny, értelmezhetetlen és használatra alkalmatlan kers, mutogatós, tenyérbemászó pilóta. nekem a redbulról ez jut eszembe. nagyon nagyon nem szeretem ezt a kombót:?
remélem nem sokáig kell őket néznem a mezőny elején..
Zoli! Sajnos annyira sok előítélettel rendelkezel csupán fizimiska alapján, hogy szörnyű

Ilyen okok miatt tenyérbemászó valaki? Még ha úgy nyilatkozna,vagy nem lenne tisztelettudó, stb. Minden sportban ennyire számít számodra a kinézet? Furcsállom ezt, nem tehetek róla

Amúgy meg rengeteg pilóta mutatja a kezével, ujjaival, pl hogy épp mennyi győzelemnél tart (Alotól kezdve Hamiig, bár Alo mást is szokott

), azzal nincs gond, de hogy Vettel győzelmei után mutatja a mutatóját azzal igen. ejj, természetesen nem lehet elvárni senkitől,h bírjon x,y-nt, de ezek az okok...
Szárnyról: (talán az ő véleménye ,és nézőpontja többet mond mint enyém, vagy más egyéb átlagfórumeré

)
Ross Brawn:
"Először is szögezzük le, hogy van egy szabály, amely előírja, hogy a karosszéria minden elemének merevnek kell lennie, de mi mindannyian pontosan tudjuk, hogy ez lehetetlen, mivel az F1-es autókon semmi sem teljesen merev, és minden folyton mozgásban van. A kérdés itt csupán a rugalmasság mértéken van tehát, és ez az, aminek a mérésére az FIA különféle teszteket talál ki, hogy kiszűrje azokat az elemeket, amelyek már túlzott mértékben mozognak. Amennyiben viszont egy csapat autója ezeken a teszteken átmegy, akkor mindannyiunknak el kell fogadnunk, hogy az az autó szabályos. Ezek a tesztek persze változhatnak és változnak is, ahogy idén télen is változtak, mivel az FIA igyekszik szigorítani az ellenőrzésein. A Red Bull autója azonban ezeken a szigorított teszteken is átment, és innentől kezdve aligha van miről tovább beszélnünk. Nekik van egy filozófiájuk, ami alapján megépítették az autójukat, és a többi csapatnak most csak azt kell mérlegelnie, hogy vajon ebből adódik-e a kiváló teljesítményük vagy sem, és vajon érdemes-e követni az általuk kitalált koncepciót, és egy hasonló megoldást kifejleszteni a saját autójukra vagy sem. Ne feledjük viszont, hogy itt az autó egész tervezési filozófiájáról van szó, ami az egész autót érinti, szóval nem olyan egyszerű lemásolni, amit a Red Bull csinált. Hogy őszinte legyek, a csapatok nagy része valószínűleg azt gondolta a télen, hogy a Red Bull tavalyihoz hasonló megoldása idén, a szigorított szárnyteszteken már nem fog átmenni, és ezért nem fejlesztettek ki egy hasonló alkatrészt. Aztán eljött az év eleje, a Red Bull első szárnya mégiscsak átment a teszten, és most már nincs mit tenni, mindannyiunknak el kell fogadnunk ezt a helyzetet, és megpróbálni kihozni a maximumot abból az autóból, amit mi építettünk magunknak. Ez van, ezt kell szeretni. "
http://f1gp.hu/hirek/2011-04-09/Egy-ker ... szarnyarol
Teljesen igaza van.

"Ha megfelelő a motivációd, az akadály mint olyan, nem létezik" M.O.
"Arra van a legnagyobb szükségem, hogy szükség legyen rám" M.O.