Remélhetőleg a nagy legendák nyomdokaiba lép
This is just... pic.twitter.com/FxBzTvE62n
— FC Barcelona (@FCBarcelona) July 16, 2025
elég sokk cikk kering ezzel kapcsolatban. úgy gondolom, hogy a mclaren nemsoká be fogja vetni a saját mozgó orrkúpját. már melbourne-ben is látható volt, h valamennyire mozog az autó eleje, talán a delfin orros mérőműszer is ezért került rá a teszteken.matyi25 írta: Én Ferrari drukker vagyok, nem Red Bullos.DE be kell ismernem h ez a Newey vmit nagyon tud.. Newey zsenialitása hogy ilyet kitalált h meglehet oldani ezt a terheléses cuccot.
A másik, a többi csapat szerintetek nem csinálta e volna már meg ha megtudnák?Hisz látják h működik, mégis ott az a Newey faktor, és nem tudják a többiek megcsinálni.
A terhelésről meg annyit, hogy ez a mostani szabály, mármost a jogi tövényekben is úgy van, hogy ha vmit elkövetsz az akkor érvényes törvények pedig megengedik, akkor nem lehet megbüntetni. Ennyi..
Szóval nagy grat Neweynek.. és kiváncsi vagyok hogy a többi csapat vmi hasonlót tud e egyáltalán csinálni...
Én Ferrari drukker vagyok, nem Red Bullos.DE be kell ismernem h ez a Newey vmit nagyon tud.. Newey zsenialitása hogy ilyet kitalált h meglehet oldani ezt a terheléses cuccot.Vito írta:
másrészt. nagyon úgy néz ki, hogy kiderült, h miért nem tudják lebuktatni a red bullt..
a vizsgálatoknál függőleges terheléssel mérik a szárnyat, newey pedig úgy oldotta meg, h vízszintes terhelésre mozdul el a szárny.
Nincs vele bajom, csak közben ne játsszák Teréz anyát ha kérhetném. Tudom,h megszokott az F1ben a koppintás, ahogy az is, hogy egymást betalálják mindennel, ha épp jobb gépet építettek mint ők.Vito írta:a red bull is másolt már, nem is egyszer, legutoljára a mclarentől. ha működik a találmányuk, miért ne használnák a többiek?? f-duct, DDD ?ozsimiki írta:Dehogy! Ők nem tennének ilyet, csak is saját maguk által kitalált, és a szabályosnál is szabályosabb kocsival versenyeznek.![]()
kíváncsian várom mi lesz a következő indok amivel kicsit megint lehet "köpködni" a bikákat.
másrészt. nagyon úgy néz ki, hogy kiderült, h miért nem tudják lebuktatni a red bullt..
a vizsgálatoknál függőleges terheléssel mérik a szárnyat, newey pedig úgy oldotta meg, h vízszintes terhelésre mozdul el a szárny.
a red bull is másolt már, nem is egyszer, legutoljára a mclarentől. ha működik a találmányuk, miért ne használnák a többiek?? f-duct, DDD ?ozsimiki írta:Dehogy! Ők nem tennének ilyet, csak is saját maguk által kitalált, és a szabályosnál is szabályosabb kocsival versenyeznek.![]()
kíváncsian várom mi lesz a következő indok amivel kicsit megint lehet "köpködni" a bikákat.
Én még nem szóltam hozzá a témához, de most kikívánkozik belőlem. Én egész addig nyugodt voltam amíg nem olvastam ezt az FIA-s közleményt. Ez mi?ozsimiki írta:Dehogy! Ők nem tennének ilyet, csak is saját maguk által kitalált, és a szabályosnál is szabályosabb kocsival versenyeznek.![]()
kíváncsian várom mi lesz a következő indok amivel kicsit megint lehet "köpködni" a bikákat.
Tocy írta:Formától is függ, de Webber egy középszerű pilóta, Vettel pedig az aktuális világbajnok...
Csak különböző szemszögből nézzük. A mekik talán közelebb kerültek hozzájuk, de Alonso mintha távolabb lenne. Kell még pár futam, hogy okosabbak legyünk, de nem sok jó előjel van arra, hogy megfogják a bikucikat.Vito írta: Kralo!
miért vagy ennyire borúlátó? vagy csak én vagyok túlzottan optimista??
..mert nem látok akkora red bull fölényt, mint tavaly, vagy amekkorát vártam. nyilván nem mérvadó ez a futam, de megint csak az történt, hogy a kvalin vettel ment egy űridőt, elsőként fordult és aztán elkocsikázott az első helyen. sztem hamilton meg tudta volna nehezíteni a dolgát egy kevésbé széthulló autóval.
de én idén (megmondom őszintén) többet várok buttontól is! a pirellik gyorsan kopnak, ráadásul az igazán meleg pályák csak ezután jönnek..
meglepődnék ha a red bull gumikímélő lenne, a mclarenben pedig ebből a szempontból buttonnak áll a zászló. a ferrari (illetve természetesen alonso ferrarija) egyelőre sötét folt, nem lehet tudni, hogy mire lesznek képesek.
Amit nem tudnak betartatni a bohóc tesztükkel. Innetől kezdve feleslegesek a szabályok is.ozsimiki írta:Leírom sokadszorra is.
Adott egy szabály,
Valóban nem a legszerényebb számítások szerint is legalább félmásodperc.Egyébként se akkora az az előny, mint látszik...mivel Webber az 5. helyre volt elég.
alapvetően itt arról van szó, hogy a red bull megszegi a szabályt, ezt viszont nem ellenőrzik megfelelően. a többi csapat és a többi csapat szurkolói nyilván ezt ellenzik. ennyi az egész. nem siránkozás, hanem igény a következetességre.ozsimiki írta:Nem csak erre írtam, tavaly is változtatniuk kellett valamit, még is nyertek, szóval ezek nélkül is az Ő általa létrehozott gép a legjobb.
Nem tudom miért pont te "siránkozol", amikor Button tulképp az ilyen kiskapunak köszönhette a 2009es VBjét, mivel akkor húzott el amikor még a többiek nem kezdték kiépíteni a saját kis cuccukat. Utána korántsem ment úgy, mint pl tavaly a RedBullok a szintén hasonló "átépítés" után.
de mondom, az egy jó jel, amíg siránkoztok, addig tuti RedBull lesz az élen
Kb 2 napja erről megy itt a vita. Olvass picit vissza és megtudod a véleményeket.petya1985 írta:Redbull -osok csalnak a merevitő szárnyal meg kénne bűntetni őket?![]()
Terheléses tesztek megváltoztatása miatt változatatak ők is , picit vissavettek de a képen látható mennyit ér az a teszt.ozsimiki írta: Nem csak erre írtam, tavaly is változtatniuk kellett valamit, még is nyertek, szóval ezek nélkül is az Ő általa létrehozott gép a legjobb.