A Barcelona bejelentette Flick érkezését, aki katalánul szólalt meg a bemutatkozó videójában
It's our moment. Flick is here. pic.twitter.com/ysb35a6l35
— FC Barcelona (@FCBarcelona) May 29, 2024
Kell világtörténelem, kell, mert az alapműveltség része! De nálam a francia történelem soha nem lesz egyenrangú Szép Hazám történelmével! A nemzettudat kezd eltűnni! Nem abban van a nemzettudat, hogy most írtsuk ki a nemkívánt lakosságot, hanem, hogy tudom, hogy mi történik, tudom, mire lehetek büszke, kik votlak, kik a nagyjaink. Legyek tisztában népem és hazám történelmével, tiszteljem e földet, ami a Szülőhazám, ne azért éljek csak itt, mert anyám itt szült meg. Ez az én Szülőföldem, legyen meg a kötelék hozzá! Ez az, ami kezd eltűnni, pedig mi aztán tényleg büszkék lehetünk nagyon sok mindenre!Kalap1988 írta:Nagyon sok igazság van abban, amit írsz, erről beszéltem én is lentebb, csak más dolgokra tértem ki részletesebben. Pár dologgal nem értek egyet, de ez így van rendjén. Tesin sok mindennel kell foglalkozni, sztem nincs baj a mérlegállással sem, ha annak előtte már megszeretik a diákok a testnevelést. Ugyanígy, ha szeretik a matekot, akkor lehet többet tanítani. Történelemből pedig kell a világtörténelem is, anélkül nehéz értelmezni a magyar történelmi helyzeteket is. De valóban több figyelem kel a magyar történelemnek. A nemzetudatnak.
Pontosan erre vannak azok a személyiség tesztek amiket elvégeznek egy ilyen pályaorientációs mérésen De ha jártál volna ilyenen te is tudnádSanama írta:És az az illető honnan fogja tudni,hogy engem mi érdekel?
Mert meglátja a jegyeimet? Meglátja,hogyan nézek ki?
Attól függetlenül nem fogja ismerni a személyiségemet.
Nagyon sok igazság van abban, amit írsz, erről beszéltem én is lentebb, csak más dolgokra tértem ki részletesebben. Pár dologgal nem értek egyet, de ez így van rendjén. Tesin sok mindennel kell foglalkozni, sztem nincs baj a mérlegállással sem, ha annak előtte már megszeretik a diákok a testnevelést. Ugyanígy, ha szeretik a matekot, akkor lehet többet tanítani. Történelemből pedig kell a világtörténelem is, anélkül nehéz értelmezni a magyar történelmi helyzeteket is. De valóban több figyelem kel a magyar történelemnek. A nemzetudatnak.Rinku írta:Én egyetértek abban, hogy egy alapműveltség kell. Igenis kell! De! Szerintem nem képezi a szinuszfüggvény és társai az általános műveltséget! Baromság az egész! Tanulja, aki akarja! Nem vagyok jó matekból, nem arra van kiképezve az agyam... Humános vagyok. Viszont, sok hülyeséget tanítanak irodalomból és töriből is! Főleg a törin vagyok kiakadva! Ki a büdös Isten nyilát érdekli a francia, angol, amerikai történelem! Egy szinten jó, ha tudja az ember, de amúgy marhaság komolyan számon kérni ezeket...
Azt se tudja a buta kölke, hogy mit jelent magyarnak lenni! Mit ér az ember, ha magyar! Semmi önbecsülése a legtöbb kölyöknek! Nincs egy értelmes logikája, nincs képzelőereje, könyvet alig olvasnak! Legmélyebb tiszteletem a kivételnek, ami aggaszt, az az, hogy rohamosan csökken az aránya az értelmes rétegnek és rohamosan nő a GRATULÁLOK NEKED IS "embereknek"... Csak ilyen kis anus mothus féle tinip*csákkal meg álvagány emos, gothos, stb. csökevényekkel van tele az ország, az ember már az utcára sem megy le, mert helyettük olyan szégyen fogja el, hogy az förtelem!
Barkácstan, háztartástan, stb. kellene, hogy legyen, a lányok tanuljanak meg varrni és főzni, a srácok meg szerelni, barkácsolni, stb. Az egészségügyi alapismeretek kötelezők lennének, ha én lennék az oktatásügyi miniszter. Elsősegélyt meg kell, hogy tanuljon mindenki, a baj hirtelen bekövetkezhet mindig, készen kell állni a balesetekre is! Osztálytársam emelt matekon 4-5-ös között van mindig, de egy lecsót nem bír megfőzni vagy egy polcot felrakni a falra, mert akkora egy [auto_cenzúra], hogy az hihetetlen! Ha elvágná valamilyét, elvérezne, mert nem bír magáról gondoskodni majd' 19 éves létére! Pont az ilyen gyökerektől kell az országot megmenteni, szakképzett, értelmes polgárok kellenek!
Kellenek a kézségtantárgyak is, de most kit érdekel, hogy 3-as a mérlegállásom??? Ez kinek kell? A hülye tesitanárunk is ezekkel a baromságokkal van meghuzatva, floorballozni, kosarazni is csak msot tudunk, mert ilyen állati hülyeségeket kérnek számon tőlünk... A fiatalokkal meg kell szerettetni a sportot, nem elvenni a kevüket ezekkel a 0 dolgokkal! Xbox, stb. mehetnek a szemétbe. Legalábbis, arra gondolva, amit a kölykök nagy része csinál... A fiatalság nagyrésze nem sportol semmit! Pedig szerintem egy kimerítő foci, kosárlabda vagy egy úszás a haverokkal magasan több élvezetet nyújt, mint punnyadni a xbox, ps3 előtt. Kell az is, lazulni is kell, de nem állandóan ezt csinálni...
Az alapvető erkölcs és tisztelet oktatása az első dolgok lennének szerintem, amit a gyerekbe kellene verni, mert akkora suttyó parasztok vannak manapság, hogy köszönni nem bírnak, nem, hogy normálisan felöltözni. Majd' minden 3. emberre rá lehetne rakni a piros x-et, mert egy semmirekellő kis csökevény, teng-leng egész nap, 13 éves létére szívja a cigit, vagánykodik mindenkinek, míg jól el nem verik, köszönésről életében nem hallott és úgy néz ki, mint egy szakadt csöves... Szánalmas egy világban élünk halljátok... Az egész a neveltetés kérdése, de ha az ilyen idióta, szellemi rövidnadrág, kanc*gány műsorokat, meg dzsörzi sór (MTV) féle szemetet néznek az emberek, jóhogy esik a színvonal és tartunk ott, ahol tartunk!
Azonnali beavatkozás szükséges, mert a jövő egyre csak sötétül, nemsokára tapogatózhatunk a homályban... Ha már msot nem azt csináljuk...
szerk.: elnézést, ha kicsit durva volt, de az igazság sokszor nem kellemes, bár attól még igazság marad.
Na akkor sorban! Finnugorizmus: Igen némi nyelvrokonság valóban van, de ma már nyelvészeti eszközökkel is hozzánk sokkal közelebb álló népeket lehet felfedezni. Mindenesetre a nyelvészeti rokonságot fogadjuk el, ez igaz, azonban nézd meg a tankönyveket! Nem csak a nyelvészeti rokonságról beszélnek! Együttélésről, közös kultúráról, közös származásról az Urál környékén. Ez butaság és hazugság is. A merjünk kicsik lenni ideológia uralja a történettudományt. A valódi rokonságunkról a szkíta-hun-avar-magyar folytonosságról és a belső ázsiai életünkről senki sem beszél. Mármint természetesen beszélnek, de nem a közbeszéd fősodrata és az iskolában nem tanítják. Kivétel ez alól a nemrég készített általános iskolai tankönyvek, amelyeket egy alternatív történészcsoport adott ki, de ez nem elterjedt. Az Akadémián meg például beszélni sem nagyon szabad a témáról.bowlinggolyo írta:Az h finnugor a nyelvcsalád vagyis, h a nyelvünk ebbe a csoportba tartozik az nem feltételezi azt,h mi rokonságban lennénk.A magyar nép sokkal inkább belső-ázsiai mint uráli ha csak a biológiát vesszük.De ha a nyelvi síkon maradunk ugyan azt a rendszert használjuk, mint ami a finnugorban is van tehát a szavak végére ragasztjuk a ragot.Kalap1988 írta:...
Más részről a tanításban a buktatás eltörlése tényleg baromság volt.Pedagógus ismerősöm mondja,h ez így nem mehet tovább a szülők nem foglalkoznak annyit a gyerekekkel és nem is akarnak tanulni és ez itt a legnagyobb probléma a gyerek NEM AKAR TANULNI!!! Az pedig, h kompetencia felmérőket készítenek egy bevált szokás Ny-Európában is.Ezzel az úgy mond átlag intelligenciát "mérik".
Ugyan úgy van társadalmi tudományok az iskolákban társadalom ismeret néven fut.Azt pedig, h kell egy bizonyos alapismeret elismerem de amit próbálnak átadni az úgy ahogy van nem jó.Nem értem mi szükségem lesz valaha is arra, h hallottam ezekről a franci b.k-ról.Ha pedig vki fogékony a tudat módosítók használatára azt még jobban inspirálhatja az ezekről való tanulás.
(bocsánat ha hosszú lett)
És az az illető honnan fogja tudni,hogy engem mi érdekel?bowlinggolyo írta:Azért írtam h tanári segítséggel.A tanárok látják h melyik tantárgy megy neked jobban vagy melyik kevésbé.Tehát ha matekból sík hülye vagy akk valószínűleg nem fogsz brókernek/mérnöknek menni.Azért, h vki el tudja dönteni, h milyen irányba kellene orientálnia 17évesen,kötelezővé tennék az ofőiken évi 3 olyan órát amikor egy piackutató vmint egy pályaorientációs ember elmondaná, h melyik munka illik a legjobban hozzád.Sanama írta:Ezzel az a baj,hogy van aki még 11.ben se tudja,hogy hova akar menni.
Az pedig nem fogja kiválasztani a tantárgyat,amivel tovább akar menni,tanulni.
Igenis, kell egy szinten beléd nyomni mindent,hogy azok közül képes legyél választani.
Nincs mindenki tisztában azzal,hogy mit akar szerintem.
Azért írtam h tanári segítséggel.A tanárok látják h melyik tantárgy megy neked jobban vagy melyik kevésbé.Tehát ha matekból sík hülye vagy akk valószínűleg nem fogsz brókernek/mérnöknek menni.Azért, h vki el tudja dönteni, h milyen irányba kellene orientálnia 17évesen,kötelezővé tennék az ofőiken évi 3 olyan órát amikor egy piackutató vmint egy pályaorientációs ember elmondaná, h melyik munka illik a legjobban hozzád.Sanama írta:Ezzel az a baj,hogy van aki még 11.ben se tudja,hogy hova akar menni.
Az pedig nem fogja kiválasztani a tantárgyat,amivel tovább akar menni,tanulni.
Igenis, kell egy szinten beléd nyomni mindent,hogy azok közül képes legyél választani.
Nincs mindenki tisztában azzal,hogy mit akar szerintem.
Ezzel az a baj,hogy van aki még 11.ben se tudja,hogy hova akar menni.bowlinggolyo írta:Szerintem Magyarországon folyik a népbutítás de nem feltétlenül az iskolákban leginkább a Tv-internet ami sugározza.Én még benne vagyok az oktatási rendszerben (11.es vagyok) de nem vettem eddig észre,hogy mindig felesleges dolgokat tanítanának.(Bár a mostani irodalommal van kivetni valóm:Baudelaire,Rimbaud,Verlain(a nemi identitás zavarral küszködő alkoholista,drogos költők,írók) őket tekintjük irodalmilag nagyoknak amit szerintem bárki tudna ugyan ilyen állapotban produkálni.)De viszont az amit tanítanak,matek,töri, természettudományok igen is elengedhetetlenek a való életben. Rengeteg olyan visszautalás van ezekre a dolgokra,hogy az ember el sem hiszi.Kalap1988 írta:...
Ennek ellenére szvsz megváltoztatnám az oktatási rendszert.Pl:egy brókernek nincs szüksége az irodalom felsőbb szintű tanulmányozására(tudom alap ismertek de akk is) vagy éppen egy jogásznak nem hiszem h meg kellene azt tanulni, hogy éppen a logaritmus mi fán terem.Szóval megváltoztatnám úgy, hogy mindenki maga (tanári segítséggel) megválaszthassa azokat a tantárgyakat amik érdeklik vagy éppen az életben sokat jelenthetnek majd.
Nők helyzete, Rendszerváltás, DualizmusShark írta:Én is ezeket választottam Az idővel nálam sem volt baj.Game90 írta:Utána a nők szerepét, a Honfoglalást és a rendszerváltást választottam. És időben be is tudtam fejezni.
Nekem már csak angol van hátra
Nekem holnap angol, meg huszadikán média
Az h finnugor a nyelvcsalád vagyis, h a nyelvünk ebbe a csoportba tartozik az nem feltételezi azt,h mi rokonságban lennénk.A magyar nép sokkal inkább belső-ázsiai mint uráli ha csak a biológiát vesszük.De ha a nyelvi síkon maradunk ugyan azt a rendszert használjuk, mint ami a finnugorban is van tehát a szavak végére ragasztjuk a ragot.Kalap1988 írta:...
Én is ezeket választottam Az idővel nálam sem volt baj.Game90 írta:Utána a nők szerepét, a Honfoglalást és a rendszerváltást választottam. És időben be is tudtam fejezni.
Nekem már csak angol van hátra
Szerintem Magyarországon folyik a népbutítás de nem feltétlenül az iskolákban leginkább a Tv-internet ami sugározza.Én még benne vagyok az oktatási rendszerben (11.es vagyok) de nem vettem eddig észre,hogy mindig felesleges dolgokat tanítanának.(Bár a mostani irodalommal van kivetni valóm:Baudelaire,Rimbaud,Verlain(a nemi identitás zavarral küszködő alkoholista,drogos költők,írók) őket tekintjük irodalmilag nagyoknak amit szerintem bárki tudna ugyan ilyen állapotban produkálni.)De viszont az amit tanítanak,matek,töri, természettudományok igen is elengedhetetlenek a való életben. Rengeteg olyan visszautalás van ezekre a dolgokra,hogy az ember el sem hiszi.Kalap1988 írta:...
agreed!!Kalap1988 írta:Ez ide nem fér ki és politizálás miatt törölnék is:) Címszavakban: oktatás lezüllesztése, médiából csak a szenny ömlik mást nem lehet elérni, olyan vezetők, akikre nem lehet példaképként tekinteni stb-stb. Ennél bonyolultabb és hosszabb,de tényleg nem ide való. Egyébként a felsőoktatásban is borzasztó a helyzet, rengeteg gyenge főiskola van, az egyetemeken is csökken az színvonal stb-stb...MichaaBee írta:Akkor tisztázzunk valamit. Mi számít népbutításnak?
Ez ide nem fér ki és politizálás miatt törölnék is:) Címszavakban: oktatás lezüllesztése, médiából csak a szenny ömlik mást nem lehet elérni, olyan vezetők, akikre nem lehet példaképként tekinteni stb-stb. Ennél bonyolultabb és hosszabb,de tényleg nem ide való. Egyébként a felsőoktatásban is borzasztó a helyzet, rengeteg gyenge főiskola van, az egyetemeken is csökken az színvonal stb-stb...MichaaBee írta:Akkor tisztázzunk valamit. Mi számít népbutításnak?
Talán még nem tartunk ott, mint Amerikában, de igen, itt is népbutítás folyik. Ez egyértelmű.MichaaBee írta:Osztálytársam egy darabig nem tudta, hogy mi a különbség Belgium és Bulgária között. Akkor most itt is népbutítás folyik?mindorokke_barca írta:...
Az, hogy megyek az utcán, megkérdezek 100 embertől valamit és 10-15 mond egy oltári nagy baromságot majd felrakja őket youtube-ra, az Magyarországon is kivitelezhető, s legalább olyan eredmények jönnének ki...
Osztálytársam egy darabig nem tudta, hogy mi a különbség Belgium és Bulgária között. Akkor most itt is népbutítás folyik?mindorokke_barca írta:...
Nem is úgy gondoltam, hogy szükségszerűen. A te esetedben, ha még matekból is jó lennél, akkor valszeg 10 nyelvet beszélnél:D Nem kizárólagos érvényű, amit írtam, mert lehet jó nyelvész az is, aki nem jó matekból, de segítő erő. A nyelv logikáját könnyebben felfogja az ember.kurdt írta:Ez nem szükségszerűen igaz. Én olyan hülye vagyok a matekhoz, hogy arra nincsen szó (sem több szóból álló kifejezés...), ehhez képest három idegennyelvet beszélek, ebből kettőt felsőfokú, sőt egyiket közel anyanyelvi szinten úgy h egy percet nem éltem külföldön.Kalap1988 írta:nem tudom észrevettétek e, de a jó matekosok fogékonyabbak a nyelvekre is.
Ez nem szükségszerűen igaz. Én olyan hülye vagyok a matekhoz, hogy arra nincsen szó (sem több szóból álló kifejezés...), ehhez képest három idegennyelvet beszélek, ebből kettőt felsőfokú, sőt egyiket közel anyanyelvi szinten úgy h egy percet nem éltem külföldön.Kalap1988 írta:nem tudom észrevettétek e, de a jó matekosok fogékonyabbak a nyelvekre is.