G-Jay írta: és kb hülyeség a KERS-re fogni, mivel ott volt előtte a szintén azzal hasító Kimi, mégis állva hagyta...na meg a +20 kila is...persze fogjuk a KERS-re.
Az nagyon jó, hogy pontosan elolvastad te is hogy az EGYIK oka a KERS.

Kimi is lerajtolt párat,és rossz oldalt választott,így az első kanyart a külső (azaz a nem ideális) ívről tudta csak megkezdeni, Alonso pedig belül maradt, okosan.
+hozzájön ami szintén evidens, hogy elöttük még el is rontották páran a rajtot, ettől még szépet rajtol alonso, ezt is le írtam,de ebben nagy segítségére volt a Kers is, ennek ellenkezőjét még egyikőtök sem tudta megcáfolni, csak leírta h persze....
jah én ellentétben megpróbálkozom:
http://www.f1hirek.hu/hir/Alonso__Malaj ... 0904061311
"Sepangban viszont egész biztosan a segítségére volt a rendszer, különösen a rajtnál" és ezt Alonso: "Hamarosan elemeznünk kell azt is, hogy KERS-sel vagy KERS nélkül versenyezzünk-e. Malajziában megérte a fáradtságot, míg Ausztráliában nem tudom, hogy volt-e haszna vagy sem."
Kralo!
tegnap végül sikerült megoldani a gondot,és megnéztem én meg a 2005ös imolait

megérte

"Ha megfelelő a motivációd, az akadály mint olyan, nem létezik" M.O.
"Arra van a legnagyobb szükségem, hogy szükség legyen rám" M.O.