Remélhetőleg a nagy legendák nyomdokaiba lép
This is just... pic.twitter.com/FxBzTvE62n
— FC Barcelona (@FCBarcelona) July 16, 2025
Én azt hittem fix évekre szóló értékesítésekről volt szó eddig.
- “A BLM jogokért 200-300 milliós eurós ajánlataink vannak, a közvetítési jogokért 400-500 milliós” – Laporta. A BLM jogok 49,9%-át, a közvetítési jogoknak pedig maximum a 25%-át akarja érvényesíteni a klub.
- Ez a gyakorlatban annyit jelent, hogy a hivatalos Barça termékek (pl. ruhák, táskák, szurkolói relikviák, stb.) értékesítéséből származó bevétel fele a leendő vevőé lesz
- Ez pedig azt jelenti a gyakorlatban, hogy a meccsek közvetítéséért járó bevételek 25%-a fog átvándorolni a leendő vevőhöz – ugye ezeknek a legvaskosabb része a BL és LaLiga meccsekhez kötődik.
- “Mindkét jog értékesítésére visszavásárlási opciónk is lesz” – Guiu.
Remeljukdaffy írta: ↑2022.06.17. 12:38:11Ez a bevétel nem 1:1ben megy azonnal a hitelekbe? Marad igazolni,regisztrálni,szerződéseket kifizetni?bence0330 írta: ↑2022.06.17. 10:12:01Ez tényleg röhejes, de nézzük a napos oldalát, ami végülis a lényege volt az egésznek: ha minden igaz, akkor így most kivergődtünk ebből a mocsárból, és ha meg is valósulnak az eladások, elkezdhetjük komolyan venni a Koundé féle átigazolási pletykákat, nem röhögni annak lehetetlenségén.
Ez a bevétel nem 1:1ben megy azonnal a hitelekbe? Marad igazolni,regisztrálni,szerződéseket kifizetni?bence0330 írta: ↑2022.06.17. 10:12:01Ez tényleg röhejes, de nézzük a napos oldalát, ami végülis a lényege volt az egésznek: ha minden igaz, akkor így most kivergődtünk ebből a mocsárból, és ha meg is valósulnak az eladások, elkezdhetjük komolyan venni a Koundé féle átigazolási pletykákat, nem röhögni annak lehetetlenségén.
En is ezen rohogtem. Egy nb 3as csapat evnyito forumara szoktak ennyien elmenni. Szégyen.
Nyilván ok nélkül nem rinyálnak a médiába. Kisebb nyomásgyakorlás a tagokra, amit amúgy én nem vetek meg. Ugyanúgy benne vannak ebben, mint Barto koma, ideje valamit törleszteni.Egy halottat próbálunk újraéleszteni – sokkolta olvasóit egy retorikai fordulattal Romeu –, és nagy szerencsénk, hogy van egy brandünk, vannak ingatlanjaink és egyéb eszközeink. Ha a tulajdonosok (a tagok) nem akarnak pénzt beletenni a klubba, akkor engedniük kell, hogy a rendelkezésünkre álló eszközöket úgy használhassuk, hogy az újraélesztés sikeres legyen.
Bocs, ez esetben 4x a szorzó
Ott is elveszti a közpénz jellegét? A ner építi, vagy van rá csok?
Szerintem jelen pillanatban senkitJack Napier írta: ↑2022.03.15. 21:57:50Engem bevallom ez a Spotify Camp Nou nem fog zavarni nagyon. Jobban jártunk ezzel, mint az Emirates vagy az Etihad.
Admin says: It's okay!Atlantis írta: ↑2022.02.08. 10:53:19
Ez már kicsit offtopic rész, de a Spotify 2006 óta létezik, vagyis lassan 16 éve és 2008 óta nem termel profitot, vagyis a befektetők tartják életben 14 éve. Tízmilliárdos nagyságrendű éves bevétellel sosem rendelkezett, még a 3 milliárdot is egyszer érte csak el. Na mármost ha egy cégnek az alapvető piaci terve nem önnfenntartó, és abból élnek, hogy befektetők tolják a pénzt alájuk, ami ha eltűnik azonnal minimum drasztikus visszaesés, de akár csőd jöhet, szerintem nevezhetjük lufinak.
És pont a mostani botrány miatt fordult meg a tendencia, és csökkent a felhasználók száma először. Plusz megjelentek ugye a konkurenciák is az elmúlt években, mint YouTube Music ami pár év múlva felveszi majd a versenyt bőven.
Valóban nem reális persze, hogy ez 3 éven belül megtörténik (ha csak a YouTube Music nem robban be vagy Rogan elüldöz még pár száz előadót). Csak arra akartam felhívni a figyelmet, hogy azért a Spotify sem a tökéletes szponzor mintaképe, mint ahogyan be lett állítva, és nem látom egy Rakutennél pl miért lenne jobb hírneve. Azon kívül, hogy többen ismerik itthon.
Mindegy is, a lényeg hogy pénz áll a házhoz, és reméljük Laporta csapata okosan tudja majd felhasználni.