zola8787 írta:Ez a mai ovisoknak annyiban fog változni, hogy focipályák közelében

szomorú
Felvetek egy új témát és itt főleg a tanárok véleménye érdekelne legjobban, persze mindenki másé is. Miben változtatnátok az oktatásban? Most nem arra gondolok, hogy több lóvé a tanároknak, ez evidens, mint maga az oktatás érdekelne, mi az ami szerintetek felesleges, mi az ami kellene, stb. Nem emlékszem ilyen témára itt, javítsatok ha már volt.
több ikt-s dolog. az nem az, hogy kivetítünk ppt-t projektorral, bár haladás.
én pl online kvízeket csinálok nekik. miért jó?
mert telefonon keresztül adják meg a választ, érdekesebb így nekik, plusz versenyhelyzet. (kahoot)
és ez nem tantárgyfüggő, kb mindennél lehet alkalmazni. plusz ha már úgyis nyomkodják a telót, mert életük része, akkor tanórán legalább használják olyanra aminek értelme van.
nálam hatásos, van hogy szünetekben bent maradunk, és csináljuk, mert akarnak még egyet, meg még egyet. (14-18évesekről van szó,szóval ez jó dolog)
ami még lényeges lenne, az pl a 30-35 fős osztályok elfelejtése. egyszerűen akkora a szórás hozott tudásban, otthoni dolgokban, stb (mindenféle ható tényező a tudásban), hogy nagyon nehéz az egységes, mindenkinek megfelelő szintet belőni. (senkinek se legyen túl nehéz, se túl könnyű az adott anyag)
Nálam ilyen 20-22 főben lenne ez maximalizálva.
speciális, de törinél pl a tantárgyi tematika is el van cseszve, 9. évfolyamon őskortól el kell jutni Mátyás uralkodásának végéig. Lehetetlen normálisan megoldani. Agyament ötlet, látszik hogy olyanok csinálják a kerettanterveket, NAT-ot, akik az életükben nem tanítottak.
még van sok dolog, de az osztálylétszámok csökkentésével már lehetne minőségibb tanulás-tanítási folyamatot eszközölni.
"Amikor nézzük Őt, akkor értsük meg ez egy sajátos játékos akit látunk, ez totálisan egyedi. Háromszor verte meg úgy Gvardiolt, hogy az magasabb, erősebb, gyorsabb, fiatalabb, energetikusabb. Ezt írd már le nekem számokkal. Ez mutatja azt, hogy micsoda valójában a futball."