http://vilag.transindex.ro/?cikk=25185" target="_blank
Az oktatás fontosságáról, ha már itt a tanárok le lettek fitmyálva. Nyilván valahol ők is hibásak érte, hogy a magyar oktatás helyzete nagyon rossz, és egyre csak romlik, de az egészet nem lehet a nyakukba varrni. A magyar társadalom, főleg a szülők és gyerekek is vastagon benne vannak, a kormány (meg az előző kormányoké is) oktatáspolitikájáról nem is beszélve.
Ha egy jobb, fejlettebb Magyarországot akarunk építeni, az oktatást rendbe kell tenni, szerintem ez nem is lehet kérdés.
http://eduline.hu/kozoktatas/2012/12/8/ ... rro_G5OUW1" target="_blank
Pozitív példának itt van a finn oktatás, mely a legjobb Európában. Más kérdés, hogyan működne ez kelet-európai mentalitással, korrupt államvezetéssel. Ezzel pedig el is érkeztünk oda, ahol megbukik a dolog, megkaptuk a választ miért nem lesz jobb az oktatásunk a közeljövőben, és ebből következik, hogy más területeken sem nagyon reménykedhetünk abban, hogy pozitív irányban mozdulnak majd el a dolgok.
Mindezek ellenére, még ebben a borzalmas és elavult oktatási rendszerben is lehet eredményeket elérni, de ehhez olyan tanárok kellenek, akik nem hagyják, hogy beszívja őket a magyar közeg, hanem szembe szélben, erőn felül teljesítve, szívvel lélekkel csinálják napról napra a szakmájukat, a méltatlanul alacsony fizetés és a 0 társadalmi megbecsülés ellenére. Szerencsére még vannak ilyenek. A többinek is csak az a bűne, hogy alkalmazkodik a rendszerhez, amiért azért meg nem köveznék senkit.
Ha már a kőművesek lettek felhozva, na ő róluk is lehetne olyan sztereotípiákat felhozni, mint a tanárokról, de igaz ez szinte bármely szakmára.
Bob! Bárcsak igaz lenne, amit a diplomáról írtál. Mérnökökkel nincs tapasztalatom, de pl. rossz orvosból akad bőségesen az országban, pedig nekik azért nem kicsi a felelősségük.
