Remélhetőleg a nagy legendák nyomdokaiba lép
This is just... pic.twitter.com/FxBzTvE62n
— FC Barcelona (@FCBarcelona) July 16, 2025
Az en meglatasom szerint a kozepsuli csak megolni tanit meg, gondolkodni nem. Ez meg eleg nagy szivas a kesobbiekben. A matek oktatasa soran sem olyan modszereket hasznalnak, illetve ido sincs ra, hogy az a gondolkodast fejlessze, szimplan bemagoltatjak a semakat.Varatrix írta: Plusz ha már TT tárgyaknál járunk, inkább az a sajnálatos hogy a tanárnak nem az a feladata hogy megtanítson gondolkodni. Például én edzéseim miatt kértem a földrajz tanáromat hogy tekintsen el attól hogy bejárjak fakultációra (mert érettségi tárgyam volt). Aggódott hogy nem fogom érteni amit tanulok, de ment a dolog szóval ha az embernek van egy kis gógyija meglátja az összefüggéseket magától is. Persze ehhez az kell hogy amúgy használd az agyad, ez tanár nem tudja beléd verni szerintem. Tehát van aki magol és nem gondolkodik, Mondjuk földrajz esetében ha megtanulod a természet földrajzot, félig már a gazdaság földrajzot is tudod ha megfelelően rakod össze a rendelkezésre álló információkat.
Persze de azért valljuk be van az a szint/rész még a gimis tananyagban is ahol már felesleges olyannak tanítani akit ez nem érdekel. Mondjuk az én ellenségem csak fizika és a kémia volt. Az alapokat elsajátítottam nem is bánom, de volt ahol már azt mondtam hogy ez túlzás.defender3 írta:Azért, mert a természettudományok nem olyanok, hogy csak úgy beseggeled mint a magyart. Ott az összefüggéseket is meg kell értened. És annyi anyag melett, amennyi most van nem lehet csak kapkodva leadni az anyagot. Általános iskolai földrajztanár mondta, hogy most már úgy vannak, hogy a korábbi év anyagát kénytelen tanítani, mert nem érnek a végére, és ezt olyan monda, akinek az óráján a lég zümmögését is meg lehetett hallani.
A készségtárgyak a tesi kivételével meg csak gimi utolsó évében nem kellenének hacsak nincs nem megy faktra a delikvens.
Ha egy felnőtt ember se biztos tudja akkor miért kéne tudni egy általános negyedikesnek az ilyeneket. A kincskereső kisködmön helyett nem értem miért nem lehet berakni valami gyerekmesét, amit szívesebben elolvasnának és közbe még lenne esély arra, hogy az olvasást is megszeressék.ködmön: gyapjú kabát féle. Szemöldökfát hirtelen nem tudom.![]()
Ezt azért ne vedd ilyen vér komolyan, nem gondolom hogy nincs szükség természettudományra.defender3 írta:No offense de ha gimnáziumba jársz minimálisan tudni kéne ilyet. Amúgy meg természettudományos tárgyakból a mostani órák 1,5-szerese kéne annyira kevés van belőlük. Inkább az ilyen ének, rajz, meg a többi tárgynak kéne csökkenteni az óraszámát.
Magyarból meg el kéne már felejteni a régi írók regényit, mint kötelező olvasmányt, mert a gyerek azzal maximum az olvasást utálja meg. Ezzel kapcsolatban egy kérdés. Ki tudja fejből azt, hogy mit jelent a ködmön, szemöldökfa?
Szívemből szóltál...Igaz, én itt most vidéki iskolákról beszélek, de, ahogy tapasztalom Debrecenben sem jobb a helyzet. Az átlagos magyar iskolákban fennáll ez. Pro és kontra érveket lehet mindkét oldalra felhozni. Ami biztos, hogy az oktatás ramaty állapotban van, de ennek nem az eszközhiány, tanári motiválatlanság a fő oka szerintem, hanem a gyerekek motiválatlansága, illetve az egészen kis kortól elhibázott nevelés, világkép kialakítása, egyszóval a gyerekszoba hiánya..
No offense de ha gimnáziumba jársz minimálisan tudni kéne ilyet. Amúgy meg természettudományos tárgyakból a mostani órák 1,5-szerese kéne annyira kevés van belőlük. Inkább az ilyen ének, rajz, meg a többi tárgynak kéne csökkenteni az óraszámát.De kovalens kötés az van...
Ja meg a jó édes anyukáját. neki van csak igazán felelőssége!Victor_Valdes írta: illetve az akkori számvitel tanárom: "minek dolgozzak közgazdászként, ha itt is jól keresek, felelősségem pedig egyenlő a nullával?"
Továbbá milyen rossz a helyzet hiszen mennyien nem mentek be tegnap suliba, de kérdem én ez egy ürügy a lógásra vagy tudják is hogy miért álltak ki a diákok? Nem egy videó bizonyítja amikor diákok adnak interjút hogy fogalmuk sincsen, csak hajtogatják azokat amiket a cikkek címében elolvastak, mert ügye végig olvasni fárasztó.Azt pedig külön undorítónak találom, hogy a szülők a saját politikai hovatartozásuk miatt nem küldték a gyereküket iskolába tegnap. Igazi példamutató magatartás. A gyerekek kockásinges tanárokat támogató dolga pedig..maradjunk annyiba, hogy a 90%-ának fogalma nincs a valódi életről, annak gondjairól, semmiről, mert telibesza.rja az iskolát meg mindent, amíg apuci meg anyuci gürcöl, hogy meglegyen mindene. Nem szeretnék általánosítani, de nekem ez jött le a 4 éves középsulis karrierem alatt, ráadásul nagy sokaságból vonhattam le a következtetést, mert 1200-an jártunk abba a középsuliba.
Nem baj én köszönöm, korrekt kompetens véleménynek látszik.Biztos vagyok benne, hogy összevissza lett, nem igazán van időm most írni, csak ez a téma mindig felnyomja az agyvizem, ahányszor találkozom vele. Az oktatás sz.r volt 10 éve is és minden bizonnyal az lesz 10 év múlva is. Alapjaiban kellene az egészet megreformálni, nem toldani-foldani, ahogy az utakat szokás (látjuk mennyi haszna van annak is).
Tipikus, semmitmondó, hamar elfelejted dal. Egy rakás ilyen lesz.Bob_Marley írta:Na Freddie-Pioneer ? Vélemények?
Szerintem kicsit karcos a csávó hangja, de szerintem jó kis nóta. Jó a szöveg, dallamban van erő.
Egyetértek csababarca-val, tucatzene.Bob_Marley írta:Na Freddie-Pioneer ? Vélemények?
Szerintem kicsit karcos a csávó hangja, de szerintem jó kis nóta. Jó a szöveg, dallamban van erő.
Köszönöm, ha átlagoltál, az tökéletesen megfelel!Tim írta:
Én is kitöltöttem. Az a bizonyos 11. kérdés azért nehéz, mert a mindennapokra más kategóriájút választok, mint mondjuk ünnepre, vagy esetleg ajándékba. De próbáltam valamiféle átlagot számolni
Engem a szöveg amúgy is általában jobban megfog, s szerintem az egész jó.csababarca írta:Tucatzene, tucatelőadóval.
De ezen az eurovizos bohockodason nem ez szamit, kimehetek en is 3 percig két kavicsot ütögetnék egymáshoz, semmivel se lenne kevesebb esélyem jó helyezést elérni.
Én is kitöltöttem. Az a bizonyos 11. kérdés azért nehéz, mert a mindennapokra más kategóriájút választok, mint mondjuk ünnepre, vagy esetleg ajándékba. De próbáltam valamiféle átlagot számolnigeridoss írta:Szakdolgozatomhoz szeretnék segítséget kérni. 26 év felettiek legyenek már oly kedvesek, és töltsék ki a kérdőívemet a magyarok borfogyasztási szokásairól.
(azért 26 éven felülire van szükségem, mert 18-26 évesek adják a megkérdezettek 76%-át, ezt szeretném kicsit kozmetikázni)
Köszönöm előre is, nagy segítség lenne!
Tivornya írta:
Szerk.: lehet, hogy ez nekem azért lehetetlen kérdés, mert alkalmi kortyolgató vagyok és nem minden nap a szájízem szerinti iszogató?
geridoss írta:Szakdolgozatomhoz szeretnék segítséget kérni. 26 év felettiek legyenek már oly kedvesek, és töltsék ki a kérdőívemet a magyarok borfogyasztási szokásairól.
(azért 26 éven felülire van szükségem, mert 18-26 évesek adják a megkérdezettek 76%-át, ezt szeretném kicsit kozmetikázni)
Köszönöm előre is, nagy segítség lenne!