zola8787 írta:
Hogy a nők nagyobb része sminkeli magát és a ruhájukat is ahhoz mérten választják, hogy mi passzol mihez. Az átlag férfiak pedig bemennek a boltba és ami tetszik megveszik, nem tökölnek többi 10 boltban. Szerintem egyértelmű, hogy a nők sokkal inkább adnak magukra. A férfiak megborotválkoznak, felvesznek egy laza farmert meg egy pólót, aztán jól néznek ki. A nők hajat mosnak, megszárítják, kiegyenesítik, alapozót kennek magukra, kifestik a szemüket, a szájukat, néznek egy felsőt, a felsőhöz olyan nadrágot ami megy hozzá, aztán cipőt ami a többihez megy, aztán átöltöznek, mert a cipőjük nem megy a sminkükhöz és így tovább és nem, nem csak a ribancokról írok! A legtöbb magára adó nő ezt csinálja (persze a ruhaváltogatós rész lehet csak hetente egyszer-kétszer).
Bocsi, hogy általánosítottam, a bölcsészeknél a természettudományosokra felnézek, matekot, fizikát kemény lehet tanulni éveken keresztül, de az ilyen kulturális antropológia, szociális munkás meg a társai... Gazdászok meg a másik régió. Számvitel meg statisztikán nyavalyognak, amik konkrétan + - / *. (Félig gazdász is vagyok, azért szidom ezt is előszeretettel, mert amúgy gyerekjáték).
Hasonlóan látom én is, viszont még hozzátenném azt, hogy még mindig a férfiak dolgoznak többet, és a nehéz fizikai munkákat, s aztán nem nagyon van kedve kiválasztani a leggazdaságosabb Tescos szalámit, kb amit meglát először, azt veszi meg. Én is viszonylag rövid idő alatt vásárolok, mert előtte eldöntöm, hogy mit fogok venni(ruhát nem mindig, de legtöbbször azt is találok max a második boltban).
Szerintem azért divat szidni a bölcsészeket, mert aki nem tud beírni reál tantárgyat, az megpróbálja ezt is. Persze ott is vannak olyanok, akik tényleg arra akartak menni
, de sajnos ők a "kalkulált veszteség"
Bob_Marley írta:Szerintem ez nagyon sokat változott, s kifejezett célcsoport lett egy 30-as férfi marketing szempontból is, s ugyanúgy adnak magukra a férfiak is, de a smink dolog benne lehet a nőknél, de szerintem a türelmesség is ami adódhat a gyűjtögetésbeli ösztönből. Én magamból indulok ki, nem tudok egy helyben meglenni 10 percet, míg az asszony élvezi a "tötyörgést".
Én pl szeretem a cipőket, órákat, sapkákat. Mondhatni gyűjtöm is őket, de attól még sokat nem válogatok egy helyen. És amúgy ha megfigyeled kedves zola8787, rengeteg reklám kifejezetten férfi orientált, s nem csak "borotva" reklámok.
Ez egy igen érdekes téma lesz mondjuk 10év múlva. Régebben olvastam egy cikket, hogy rengeteg mammutcégnek a mai 16-7 éves pávák lettek a célcsoportja,mert többet költenek,mint az ugyanolyan idős lányok, és ugye ezek előbb utóbb felcseperednek,lesz saját fizu, lehet venni új rózsaszín nadrágot, fülbevalót,stb.

Viszont, ez a statisztika akkor mondana valamit, ha lenne mellette egy olyan érték is, hogy ki mennyit költ el ez idő alatt
