Kovbal88 írta:Schumacher annak idején Irvine-t is segítette 99-ben mikor a helyzet úgy hozta, na ilyet pl nem látnál soha Hamiltontól, aki rendkivül jó versenyző, de nagyon ellenszenves.
Bottast meg bepalizták a Mercinél bár legalább tudott futamot nyerni, de kizárt, hogy másodhegedűsnek ment volna oda. Annak ott van Massa.
Schumachernek 99ben eltört a lába, az utolso 2 futamra jött vissza. Az elsőn kapásból behozta a Ferrarit poleba Malajziaba, majd a versenyen elengedte Irvinet és nagyon sokáig feltartotta a két McLarent de aztán elhúzott és bejött másodiknak, ez valószínűleg minden idok egyik legnagyobb “másodpilóta” teljesítménye volt, utana viszont a szezonzáró végig a középmezőnyben volt érthetetlen módon, Irvine el is bukta a VBt, utana sokan azzal vádolták Schumit hogy nem akarta hogy az angol arassa le a munkáját az olaszokkal, ami valahol jogos szoval ez is egy érdekes történet.
Hamilton azért nem fog soha segíteni senkinek mert nincs nála gyorsabb pilóta. Azért róla a legtöbbet az árulja el, hogy rögtön az első évében majdnem VB lett (mindannyian tudjuk hogyan bukta el/kellett elbuknia)
Idén a Ringen úgy engedte el Bottast hogy akkor még Vettel vezette a VBt, szoval ez a kritika nem jogos.
Bottast nem tudom hogy lehetett “bepalizni”, szerintem a Napnál is világosabb hogy gyengébb mint Rosberg, ő a pénzért ment a Mercihez, meg azért hogy szezononként tudjon 2-3 versenyt nyerni.
Nekem Massa hatalmas kedvencem volt, továbbra is tartom hogy a 2007es és a 2008as brazil volt Raikkonen szintjén, viszont a sérülése után már nem ugyanaz az ember volt. Másodpilótának már akkor se ő volt a legjobb megoldás (Alonso nagyon elverte), mostanra meg már annyira kikopott hogy szerintem Bottas gyorsabb nála. Ráadásul Hamiltonnal ruhellik egymást tehát semmilyen realitása nem volt annak hogy a németekhez igazoljon.
“Mindig is elakartam jutni Kínába. Soha nem gondoltam volna, hogy idővel Kína jön el hozzám.”