

Nana,azért az ilyen kijelentésekkel óvatosan.Ebben az ütemben eddig évről évre egyre gyérebb a Forma1.Változatnak,mint az őrült mindenen,de ahogy elnézem egymás után rúgdossák az öngólokat.Ez a futam elég silány szezont vetít elő.Ha ilyen versenyek lesznek idén,akkor nemhogy nézőcsalógatóvá teszik,hanem ...FtcSikiHun írta:
Nézzük pozitívan: Ennél nem lehet rosszabb
danko94 írta:Én is így vagyok vele. Majd talán jövőre!Sanama írta:Úgyérzem idén ez volt az utolsó futam amit megnézek.
Eddig legalább megvolt az, hogy abból előnyt lehet szerezni, hogy ha tovább tudsz kinn maradni könnyebb autokkal, itt viszont tök 8 h mikor jössz ki. Fos az egész úgy ahogy van...Hrc meg Virgin meg ilyen csapatok omg...Előzés 0, taktika 0 mennek körbe körbe azt ennyi. GRAT FIA!!!Rewolution5 írta:az mekkora logika, hogy nemmennek tankolni???![]()
Vettel már tavaly bebizonyította, hogy nem különösebben bír nyomás alatt versenyezni.
most nekem sem tetszett, mindig meg szokták említeni a 3.edzés végeredményét,legalábbis első 5-10et normálisan, most meg még Czollner is alig dumált róla...Kralo írta:
Amúgy az RTL Klub is felzaklatott azzal, hogy péntek este úgy tettek a híradóban, mintha csak egy szabadedzés lett volna aznap... nah persze másnap is csak azzal az eggyel foglalkoztak.
Az is meglepett, hogy a stúdióbeszélgetésben a harmadikról is csak egy fél mondatot említettek meg, pedig kíváncsi lettem volna rá, mert lemaradtam róla. Sebaj.
Szerk.:
http://f1vilag.hu/hirek/alonso-motorjat ... te-ferrari
Így, hogy mindkét Ferrariban ki kellett cserélni az erőforrást... több mint jogos aggodalomra adhat okot a vörösöknél.
Jah, értem. Csak a címet olvastam, nem szoktam én ilyen ügyekben felkeresni az nso-t, éppen a jelenlegi probléma miatt is.Fecooo írta:köszönöm! Kralo, arról a szabályról tudtam, sejtettem is, h arról van szó, de ritka bénán fogalmaztak ismét az NSO-n, így nem voltam benne biztos, h jóra gondoltam...
„Helyi idő szerinti délelőtt 10 órakor – amikor az FIA szabályai lehetővé teszik – a szerelők nekiláttak a motor kicserélésének” – olvasható a Ferrari közleményében." --- ebből mindenre lehet gondolni, csak arra nem, ami a valós ok...
"Az olasz istálló büntetlenül cserélhette ki a motort, hiszen egy szezonban nyolc darab nyolchengerest oszthat be minden egyes pilóta, azokat pedig tetszőlegesen variálhatják a versenyeken. A tíz rajthelyes büntetés csak a kilencedik motor bevetése után sújtja a versenyzőt." - f1hirek.huFecooo írta:http://www.nemzetisport.hu/nso_hirek/fo ... at-2021041
kérdés: most az NSO fogalmazott hülyén, vagy van egy új szabály, amiről még nem hallottam?
Előbbi.Fecooo írta:http://www.nemzetisport.hu/nso_hirek/fo ... at-2021041
kérdés: most az NSO fogalmazott hülyén, vagy van egy új szabály, amiről még nem hallottam?