ozsimiki írta:
Nem csak erre írtam, tavaly is változtatniuk kellett valamit, még is nyertek, szóval ezek nélkül is az Ő általa létrehozott gép a legjobb.
Terheléses tesztek megváltoztatása miatt változatatak ők is , picit vissavettek de a képen látható mennyit ér az a teszt.
Szinte semmit nem befolyásolt az átépítés. Nem 70-nél koptatja a földet a szárny hanem csak 100nál mondjuk.

Nem véletlenül gyanakodtak állítható hasmagasságra a többiek lehetetlen kihozni olyan brutális leszorító erőt legálisan mint amit a Red-Bull kihozott , gyakori volt mikor a pilóták lesték a diffúzort hogy honnan a francból ered a leszorítóerő.
Persze mostmár meglett a turpisság.
De tényleg ez volt a gyakorlat hogy minden ilyet betiltottak.
Vito amit említett amelett még volt a Renault ellensúlyos lengéscsillapítója azt is betiltották viszonylag hamar.
Pedig kézenfogható szabály nem volt rá.
Erre van kettő is hogy nem lehet mozgó aerodinamikai elem az autón és nem érhet aerodinamikai elem a referenciasík alá. Linkelt cikkbe benne van.
Nyilván a DRS kivétel.
Mindkettő alapján buktatható lenne a Red-Bull de ehhez változtatni kéne a teszteken mondjuk szélcsatornás tesztben vszeg nagy pofára esés lenne. De hát ez nem megvalósítható.
Változtatni kell a FIA-nak meg is van a lehetősége erre reméljük nem megy gallyra az egész szezon emiatt.
Van egy szabály, amit bizonyos tesztekkel tartatnak be úgymond. Ezeken a teszteken a RedBull megfelel. Innentől ne hogy már az ő hibájuk legyen a dolog. Többi csapat is megcsinálhatta volna ugyanezt, ha meg tudja. (de várj, visszamegyek naívba,és elhiszem,h ők meg se akarták volna ezt csinálni, a kis most született, ártatlan nagy csapatok
) Ozsi