Formula 1
Lehet, hogy bennem van a hiba, de ezek a "hírek" nekem egyáltalán nem viccesek.

-
- Capitá del Barça
- Hozzászólások: 808
- Csatlakozott: 2012.07.12. 20:38:58
Vatta fakk??
Mik történnek itt?A Ferraris hírnek nagyon örülök.Domenicalit sose kedveltem.Most már csak Todt kell vissza a Ferrarihoz,és olyan lesz mint a kétezres évek elején.. 
Bár most esett le,hogy április 1. van.


Bár most esett le,hogy április 1. van.
- ab1daL
- Director del Fútbol
- Hozzászólások: 3506
- Csatlakozott: 2008.05.08. 18:40:25
- Tartózkodási hely: Siófok
Nem csak a Ferrarinál lesz új csapatfőnök: a RedBullnál lemondott Horner, lehetséges utódai között szerepel Newey, Briatore!
http://www.nemzetisport.hu/f1/f1-ki-hel ... et-2231615
http://www.nemzetisport.hu/f1/f1-ki-hel ... et-2231615
„Kritizálják a stílusunkat? Képzeljék el, mi lett volna, ha a legutóbbi öt idényben csak egy bajnokságot és egy Király-kupát nyerünk”
ter Stegen - Fort, Araujo, Cubarsí, Baldé - Bernal, Pedri, Gavi - Lamine Yamal, Lewandowski, Raphinha
ter Stegen - Fort, Araujo, Cubarsí, Baldé - Bernal, Pedri, Gavi - Lamine Yamal, Lewandowski, Raphinha
-
- Jugador del Barça
- Hozzászólások: 244
- Csatlakozott: 2009.06.02. 14:03:45
Szerintem nézz rá a naptárra...
Én biztosra veszem, hogy amúgy is lett volna az utolsó éve a bikáknál. Amúgy annyira fel van fújva a médiában ez az eset. Eddig is pont ugyan így ki nem állhatták egymást Vettelel. Webber is inkább örülne, hogy még mindig egy vb esélyes autó van a feneke alatt, mert az eredményeivel nem szolgált rá.JOseppe írta:http://www.vezess.hu/forma1/f1_webber_e ... ualisdoboz
Mark Webber partnere és menedzsere azt mondja, az ausztrál pilóta 2013 után biztosan nem hosszabbít szerződést a Milton Keynes-i alakulattal.
Nem lenne meglepő sajnos.A történtek ismeretében, mostmár benne van a pakliban ez is.

- JOseppe
- Jugador d'estrella
- Hozzászólások: 335
- Csatlakozott: 2012.12.20. 16:48:57
- Tartózkodási hely: Camp Nou, My House
http://www.vezess.hu/forma1/f1_webber_e ... ualisdoboz
Mark Webber partnere és menedzsere azt mondja, az ausztrál pilóta 2013 után biztosan nem hosszabbít szerződést a Milton Keynes-i alakulattal.
Nem lenne meglepő sajnos.
A történtek ismeretében, mostmár benne van a pakliban ez is. 
Mark Webber partnere és menedzsere azt mondja, az ausztrál pilóta 2013 után biztosan nem hosszabbít szerződést a Milton Keynes-i alakulattal.
Nem lenne meglepő sajnos.


Tata:" Fontos hogy magabiztosak legyünk. Nem kérek sokat a csapattól csak azt hogy egész évben játszunk jól és nyerjünk meg mindent.".
FCB: Ter Stegen, Mário Fernandes, Hummels, Piqué, Alba, Cesc Fabregas, Busquets, Iniesta, Neymar, Messi, Griezmann. Edző: G.Tata Martino
FCB: Ter Stegen, Mário Fernandes, Hummels, Piqué, Alba, Cesc Fabregas, Busquets, Iniesta, Neymar, Messi, Griezmann. Edző: G.Tata Martino
- ozsimiki
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 19561
- Csatlakozott: 2005.11.29. 21:16:22
- Tartózkodási hely: Zalakaros
Abban igazad van,h ott is meghúzták most, de az egész vita alapja az volt,h minden istállónál van egy elsőszámú pilóta,aki javára meghúzzák ezeket a dolgokat, namármost RedBullnál pont,h ma nem annak a javára húzták meg.
Szóval Neked is igazad van abban,h már a 2.versenyen a bikák is alkalmazták a pályán (ami továbbra sem tetszik,akár ide,akár oda), meg nekem is abban,h de nem úgy,ahogy mindenki érti a csapatutasítást, ha a RedBullról van szó. (Vettel előnyére mindig)
Mert gondolom Neked se az jut eszedbe a csapatsorrend hallatán,h Webbernek kedveznek. Azért ilyen korai szakaszban EDDIG akár tetszik akár nem, bikáknál nem fordult elő ilyesmi, Vettel előnyére meg továbbra sem fordult elő ilyesmi ebben a szakaszban
Szóval remélem nem lesz ez bevett szokás,h már 2. futamokon ilyen döntéseket hoznak.
Brawn kifogása,ürügye meg halál ciki, hiszen ennyi erővel Hamiltonnak kellett volna szólnia,h figyi spórolni kell,Nico sokkal gyorsabb tudna lenni, engedd el,ne harcolj vele. CSAPATpontok terén ugyanott tartanának, az érthető döntés lett volna, ellentétben ez. Szóval itt egyértelmű,h Hamiltonnak akartak kedvezni, gyenge kifogás,h a csapatérdeke ez volt.
Ennyi év F1 nézés után term tisztában vagyok,h minden élcsapatnál előbb utóbb érvényesül is az előzetesen tudni vélt csapatsorrend, ahhoz ragaszkodok,h EDDIG bikáknál ilyen mértékű nem volt a szezon ezen szakaszában. Mert túl könnyű szerrel fogjuk rájuk,h ott a legegyértelműbb az egész, pedig szerintem nem. Mondjuk ez az eset ezt alátámasztja,h ezúttal Webbernek akartak kedvezni.
Szóval Neked is igazad van abban,h már a 2.versenyen a bikák is alkalmazták a pályán (ami továbbra sem tetszik,akár ide,akár oda), meg nekem is abban,h de nem úgy,ahogy mindenki érti a csapatutasítást, ha a RedBullról van szó. (Vettel előnyére mindig)
Mert gondolom Neked se az jut eszedbe a csapatsorrend hallatán,h Webbernek kedveznek. Azért ilyen korai szakaszban EDDIG akár tetszik akár nem, bikáknál nem fordult elő ilyesmi, Vettel előnyére meg továbbra sem fordult elő ilyesmi ebben a szakaszban

Brawn kifogása,ürügye meg halál ciki, hiszen ennyi erővel Hamiltonnak kellett volna szólnia,h figyi spórolni kell,Nico sokkal gyorsabb tudna lenni, engedd el,ne harcolj vele. CSAPATpontok terén ugyanott tartanának, az érthető döntés lett volna, ellentétben ez. Szóval itt egyértelmű,h Hamiltonnak akartak kedvezni, gyenge kifogás,h a csapatérdeke ez volt.
Ennyi év F1 nézés után term tisztában vagyok,h minden élcsapatnál előbb utóbb érvényesül is az előzetesen tudni vélt csapatsorrend, ahhoz ragaszkodok,h EDDIG bikáknál ilyen mértékű nem volt a szezon ezen szakaszában. Mert túl könnyű szerrel fogjuk rájuk,h ott a legegyértelműbb az egész, pedig szerintem nem. Mondjuk ez az eset ezt alátámasztja,h ezúttal Webbernek akartak kedvezni.

"Ha megfelelő a motivációd, az akadály mint olyan, nem létezik" M.O.
"Arra van a legnagyobb szükségem, hogy szükség legyen rám" M.O.
Bocs, hogy beleszólok a vitába, de...
Igazából nem abból indult ez a Re Bull cirkusz, hogy ugyanazt az utasítást adták le, mint a Mercinél?
Jah, de.
Nem igaz, hogy ennyi évi F1 nézés után még mindig nem esett le, hogy nem csak az ellenfél csapata az, aki ilyen eszközökhöz folyamodik, hanem a saját kedvencé is, de azért még írhatod a folytatásos szuperhősös regényedet Vettelről és a csapatáról.

.. és a Red Bullnál. Valamint a Ferrarinál, és a többinél, amikor ők kerülnek helyzetbe.ozsimiki írta:Márpedig a szezon ezen felében,és addigi részében amíg nem dőlnek el a dolgok, nincsen olyan mértékű csapatutasítás mint volt ma Mercinél.
Igazából nem abból indult ez a Re Bull cirkusz, hogy ugyanazt az utasítást adták le, mint a Mercinél?

Nem igaz, hogy ennyi évi F1 nézés után még mindig nem esett le, hogy nem csak az ellenfél csapata az, aki ilyen eszközökhöz folyamodik, hanem a saját kedvencé is, de azért még írhatod a folytatásos szuperhősös regényedet Vettelről és a csapatáról.
- Castiel
- Capitá del Barça
- Hozzászólások: 954
- Csatlakozott: 2012.07.11. 10:45:01
- Tartózkodási hely: Csurgó
Gyerekek ez a RB-Merci csapatutasítás, és annak be, ill. be nem tartása most komolyan felkavarta az álló vizet...
Ecclestone elővett egy saját példát is, mely a Brabhamnél történt meg – a csapatnál, melyet 16 éven keresztül birtokolt.
Eccleston:
„Volt egy versenyzőm, aki harcban volt a címért – nem fogom megmondani, hogy ki volt az -, és úgy történt, hogy a másik srác kib*szott gyors volt azon a hétvégén. Azt mondtam neki: ’Bármit is csinálsz, csak nyugalom, és hagyd, hogy a másik megelőzzön’. Erre ő azt mondta: ’Nem fogom ezt tenni’. Én pedig feleltem neki: ’Nos, felállhatsz az autó ülésében, és integethetsz neki, hogy előzzön meg, így az egész világ láthatja, már ha ezt akarod’. De ő ellenállt: ’Nem fogom megtenni’. Így egyszerűen csak biztosra mentünk, hogy ne legyen elég üzemanyaga a verseny befejezéséhez.”
Azért minden csapat így vagy ily módon gondolkodhat????
Ecclestone elővett egy saját példát is, mely a Brabhamnél történt meg – a csapatnál, melyet 16 éven keresztül birtokolt.
Eccleston:
„Volt egy versenyzőm, aki harcban volt a címért – nem fogom megmondani, hogy ki volt az -, és úgy történt, hogy a másik srác kib*szott gyors volt azon a hétvégén. Azt mondtam neki: ’Bármit is csinálsz, csak nyugalom, és hagyd, hogy a másik megelőzzön’. Erre ő azt mondta: ’Nem fogom ezt tenni’. Én pedig feleltem neki: ’Nos, felállhatsz az autó ülésében, és integethetsz neki, hogy előzzön meg, így az egész világ láthatja, már ha ezt akarod’. De ő ellenállt: ’Nem fogom megtenni’. Így egyszerűen csak biztosra mentünk, hogy ne legyen elég üzemanyaga a verseny befejezéséhez.”
Azért minden csapat így vagy ily módon gondolkodhat????

Fc Barcelona-Csurgói KK-Scuderia Ferrari-
Jogos, az a fránya alkohol. Az emlékezetem már nem a régi, sőt már az emlékezetem sem a régi.Xanthor írta: Legalább ne próbáld bizonygatni ami nem igaz...
"A 42. kör végén Vettel és Rosberg szervizelt, Hamilton a csapattársa előtt maradt. Webber a 43. körben kapott új kemény gumikat. Nagyot csatázott Vettellel a boxból kijövet, de megtartotta első helyét.A német a közepes keveréken ment, az ausztrál a keményen."

Szerk. Nem tudom a WTCC-t melyik topikba kéne kitárgyalni szerintem még ez áll hozzá a legközelebb


- piton
- Capitá del Barça
- Hozzászólások: 551
- Csatlakozott: 2008.10.07. 15:33:49
- Tartózkodási hely: Waitzen
Vettel jött ki előbb kerékcserére, aztán kivezető körét nagyon megnyomhatta, majd bejött Webber is, de ő kemény gumikat kapott, előtte Vettel közepeseket.
Vettel nem rögtön előzte meg az ausztrált, szóval ő is biztos feltekerte a motorerő szabályzót és úgy ment tovább, ha nem így történt volna, simán elmegy mellette.
Kár, hogy ilyen végkifejlete lett az egésznek.
Vettel nem rögtön előzte meg az ausztrált, szóval ő is biztos feltekerte a motorerő szabályzót és úgy ment tovább, ha nem így történt volna, simán elmegy mellette.
Kár, hogy ilyen végkifejlete lett az egésznek.

Hattrick: Ádáz Pitonok
- Xanthor
- Capitá del Barça
- Hozzászólások: 726
- Csatlakozott: 2008.08.14. 20:35:10
- Tartózkodási hely: Budakeszi/Bp.
Legalább ne próbáld bizonygatni ami nem igaz...Tarsi88 írta:Vettel még később volt a boxba az ő gumijai akkor még annyira se lehetnek üzem-melegek nem? A boxból kijövet megtámadta egyből Webbert, majd egész körben végig rajta volt. Ha ebből nem tűnt fel Webbernek hogy támadni fogja a célegyenesbe akkor az az ő baja. Ott pedig Webber már védekezett is teljes erejével, csak épp kevés volt....Xanthor írta: Webbernek lehet nem is volt 2 kör alatt teljesen üzemhőmérséklet a gumi, ehhez hozzávéve, hogy nem is számított a támadásra, ne mondjuk már, hogy Webber teljes erejével védekezett, mert nem tudott.
"A 42. kör végén Vettel és Rosberg szervizelt, Hamilton a csapattársa előtt maradt. Webber a 43. körben kapott új kemény gumikat. Nagyot csatázott Vettellel a boxból kijövet, de megtartotta első helyét.A német a közepes keveréken ment, az ausztrál a keményen."
Vettel még később volt a boxba az ő gumijai akkor még annyira se lehetnek üzem-melegek nem? A boxból kijövet megtámadta egyből Webbert, majd egész körben végig rajta volt. Ha ebből nem tűnt fel Webbernek hogy támadni fogja a célegyenesbe akkor az az ő baja. Ott pedig Webber már védekezett is teljes erejével, csak épp kevés volt....Xanthor írta: Webbernek lehet nem is volt 2 kör alatt teljesen üzemhőmérséklet a gumi, ehhez hozzávéve, hogy nem is számított a támadásra, ne mondjuk már, hogy Webber teljes erejével védekezett, mert nem tudott.

- Xanthor
- Capitá del Barça
- Hozzászólások: 726
- Csatlakozott: 2008.08.14. 20:35:10
- Tartózkodási hely: Budakeszi/Bp.
Ez a Webber védekezett/védekezhetett dolog már csak azért se teljesen jogos, mert Webberen a kemény keverék volt, Vettelen a közepes úgy, hogy ugyan annyi szettet használtak addig (feltételezem h még adatokat akartak gyűjteni azért volt eltérő), de így azért nem nagy kunszt megelőzni, ráadásul Webbernek lehet nem is volt 2 kör alatt teljesen üzemhőmérséklet a gumi, ehhez hozzávéve, hogy nem is számított a támadásra, ne mondjuk már, hogy Webber teljes erejével védekezett, mert nem tudott.
Az meg, hogy Vettel bocsánatot kért.... A pódiumon még próbálta elsumákolni, "mindketten élveztük a harcot"... Hamiltont se szívlelem, de ő tök korrekten csinálta viszont.
Amúgy kicsit érdekes, hogy a Red Bull rádiót nem játszották be, a Mercedest meg folyamatosan, ha a Ferrarinál van ilyen az is rögtön megy közvetítésbe.
Az meg, hogy Vettel bocsánatot kért.... A pódiumon még próbálta elsumákolni, "mindketten élveztük a harcot"... Hamiltont se szívlelem, de ő tök korrekten csinálta viszont.
Amúgy kicsit érdekes, hogy a Red Bull rádiót nem játszották be, a Mercedest meg folyamatosan, ha a Ferrarinál van ilyen az is rögtön megy közvetítésbe.
- piton
- Capitá del Barça
- Hozzászólások: 551
- Csatlakozott: 2008.10.07. 15:33:49
- Tartózkodási hely: Waitzen
Socioval teljesen egyetértek. Végre egy ösztönös verseny, nyilatkozatok, kicsit meg lett kavarva az állóvíz.
Valahol sajnálom Webbert is, de helyébe inkább a csapatra haragudnék jobban, nem értem, h miért kellett megtiltani a versenyzést, több mint 10 körrel a vége előtt. Vettel ösztönösen cselekedett amikor maga előtt látta Webbert és meg akarta szerezni a győzelmet, tudva hogy Alonso kiesett és most kell a lehető legtöbb pontot bezsebelni.
A másik, hogy a verseny közepénél Vettel már egyszer ráment Webberre, de akkor is nyugalomra intették, mondták neki h még sok van hátra, lesz még lehetősége, erre amikor a verseny végén megint odaér az ausztrál mögé, megint le akarják őt állítani, mégis hogy gondolták ezt a csapatnál? Egész hétvégén jobb volt Vettel, ő érdemelte ezt a győzelmet.
Még egyszer mondom, hogy sztem az egész szituációért a csapat a hibás. Ha hagyják őket versenyezni, akkor ez nem fordult volna elő. Vmiért a csapatnál egy Webber győzelmet akartak látni.
Mercedesnél sem értettem miért kellett Rosberget visszafogni, ha gyorsabb akkor gyorsabb. Mi köze van neki ahhoz, h Hamilton autója több benzint fogyasztott és emiatt lassú? Akkor engedje el a csapattársát...
Mindemellett a verseny nem volt rossz, eső nélkül se, a Webber-Vettel csatát jó volt látni, gondolom mindenki ilyenekre vágyik.
Valahol sajnálom Webbert is, de helyébe inkább a csapatra haragudnék jobban, nem értem, h miért kellett megtiltani a versenyzést, több mint 10 körrel a vége előtt. Vettel ösztönösen cselekedett amikor maga előtt látta Webbert és meg akarta szerezni a győzelmet, tudva hogy Alonso kiesett és most kell a lehető legtöbb pontot bezsebelni.
A másik, hogy a verseny közepénél Vettel már egyszer ráment Webberre, de akkor is nyugalomra intették, mondták neki h még sok van hátra, lesz még lehetősége, erre amikor a verseny végén megint odaér az ausztrál mögé, megint le akarják őt állítani, mégis hogy gondolták ezt a csapatnál? Egész hétvégén jobb volt Vettel, ő érdemelte ezt a győzelmet.
Még egyszer mondom, hogy sztem az egész szituációért a csapat a hibás. Ha hagyják őket versenyezni, akkor ez nem fordult volna elő. Vmiért a csapatnál egy Webber győzelmet akartak látni.
Mercedesnél sem értettem miért kellett Rosberget visszafogni, ha gyorsabb akkor gyorsabb. Mi köze van neki ahhoz, h Hamilton autója több benzint fogyasztott és emiatt lassú? Akkor engedje el a csapattársát...
Mindemellett a verseny nem volt rossz, eső nélkül se, a Webber-Vettel csatát jó volt látni, gondolom mindenki ilyenekre vágyik.

Hattrick: Ádáz Pitonok
- JOseppe
- Jugador d'estrella
- Hozzászólások: 335
- Csatlakozott: 2012.12.20. 16:48:57
- Tartózkodási hely: Camp Nou, My House
Érdekes verseny volt a mai.A Webberes esetnél, sajnos egyértelműen Seb volt a hibás.De ettől függetlenül klaszisokkal jobb pilóta a német az ausztráltól.Az autó rendben volt, és most legalább a mercik is jól mentek.
A lotus pedig meglepetésre sehol nem volt.
Hála istennek Alonso is pontot vesztett. 



Tata:" Fontos hogy magabiztosak legyünk. Nem kérek sokat a csapattól csak azt hogy egész évben játszunk jól és nyerjünk meg mindent.".
FCB: Ter Stegen, Mário Fernandes, Hummels, Piqué, Alba, Cesc Fabregas, Busquets, Iniesta, Neymar, Messi, Griezmann. Edző: G.Tata Martino
FCB: Ter Stegen, Mário Fernandes, Hummels, Piqué, Alba, Cesc Fabregas, Busquets, Iniesta, Neymar, Messi, Griezmann. Edző: G.Tata Martino
Na ez az, amit egy Vettel/Alonso/Hamilton/Schumacher/Senna soha nem fogad el. Szerintem ez így van rendjén. Webber is támadta már meg Vettelt hasonló helyzetben, most Vettel odaért mögé a kiállás után, egy világbajnok pár centire az első helytől nem fogja azt mondani, hogy "oké, most fékezek"...Bob_Marley írta:Fura egy verseny volt na
Én a RB storyt megértem győzelemért megy a harc, s azért mégiscsak a világbajnoknak van némi előnye a "hierarchiában" csapatutasítást nem ítélem el teljes mértékben ha valóban arra irányul, hogy a csapat összességében legyen előrébb és mindkét autó sok pontot hozzon a konstruktőriben, itt Vettel megnyomta szerintem jól tette.
Lewis-Rosberget viszont nem értettem, Buttonnal is megvolt a jó kapcsolat (úgy látom hiányzik is neki a McLaren, félelmetes volt amit művelt) nem csináltak ebből problémát, pedig mindkettő kivételes versenyző ahogy Rosberg is, ez így gáz volt, hogy Lewist feltolták a dobogóra.
Sajnáltam Rosberget, persze örülök a 3ik helynek de a csapat teljesítményt nem veszélyeztette volna ha megelőzi, így gyakorlatilag Lewis feneke alá tolták az egészet, értelmetlenül véleményem szerint.
Kell az hogy most összekapjanak, mikor a kocsi sem olyan hogy hú de vígan lehetne vele száguldozni, s inkább egymást segítve közösen lehetne megfogni a többieket....Fura volt, de a tényen nem változtat Lewis csak össze biciklizett egy 3ik helyetSzerintem intelligens srácok, s bízom benne ezt lerendezik egymás között, s Lewis majd kompenzál, mondjuk kilöki Alonsot aki nagyon támadja Rosberget
szerk: mondjuk a RB storyban is tudja a fene hogy mi zajlott le, azért ha Webber tényleg visszavett, s Vettel úgy nyomta meg, akkor az viszont eléggé gáz, mert a csapatérdek azt kívánta volna, hogy első kettő hely biztosan, s ha kiadják az úkászt, hogy okosan türelmesen, érjünk be, akkor nem túl fair elkezdeni kamikazézni, ezzel veszélyeztetve mindent.
Így utólag belegondolva talán itt is az okosabb megoldás lett volna helyénvaló, de korrekt mindenképp.
- Castiel
- Capitá del Barça
- Hozzászólások: 954
- Csatlakozott: 2012.07.11. 10:45:01
- Tartózkodási hely: Csurgó
Ez csak akkor lehetséges ha az autója megnyúlik pár száz métert, mert egyébként csak a Ferrari fenekét nézi majdBob_Marley írta:... s Lewis majd kompenzál, mondjuk kilöki Alonsot aki nagyon támadja Rosberget



Fc Barcelona-Csurgói KK-Scuderia Ferrari-
- Bob_Marley
- Presidente del Barça
- Hozzászólások: 20023
- Csatlakozott: 2010.02.06. 19:42:14
Fura egy verseny volt na 
Én a RB storyt megértem győzelemért megy a harc, s azért mégiscsak a világbajnoknak van némi előnye a "hierarchiában" csapatutasítást nem ítélem el teljes mértékben ha valóban arra irányul, hogy a csapat összességében legyen előrébb és mindkét autó sok pontot hozzon a konstruktőriben, itt Vettel megnyomta szerintem jól tette.
Lewis-Rosberget viszont nem értettem, Buttonnal is megvolt a jó kapcsolat (úgy látom hiányzik is neki a McLaren, félelmetes volt amit művelt
) nem csináltak ebből problémát, pedig mindkettő kivételes versenyző ahogy Rosberg is, ez így gáz volt, hogy Lewist feltolták a dobogóra.
Sajnáltam Rosberget, persze örülök a 3ik helynek de a csapat teljesítményt nem veszélyeztette volna ha megelőzi, így gyakorlatilag Lewis feneke alá tolták az egészet, értelmetlenül véleményem szerint.
Kell az hogy most összekapjanak, mikor a kocsi sem olyan hogy hú de vígan lehetne vele száguldozni, s inkább egymást segítve közösen lehetne megfogni a többieket....Fura volt, de a tényen nem változtat Lewis csak össze biciklizett egy 3ik helyet
Szerintem intelligens srácok, s bízom benne ezt lerendezik egymás között, s Lewis majd kompenzál, mondjuk kilöki Alonsot aki nagyon támadja Rosberget 
szerk: mondjuk a RB storyban is tudja a fene hogy mi zajlott le, azért ha Webber tényleg visszavett, s Vettel úgy nyomta meg, akkor az viszont eléggé gáz, mert a csapatérdek azt kívánta volna, hogy első kettő hely biztosan, s ha kiadják az úkászt, hogy okosan türelmesen, érjünk be, akkor nem túl fair elkezdeni kamikazézni, ezzel veszélyeztetve mindent.
Így utólag belegondolva talán itt is az okosabb megoldás lett volna helyénvaló, de korrekt mindenképp.Faramuci helyzet, én is vívódok

Én a RB storyt megértem győzelemért megy a harc, s azért mégiscsak a világbajnoknak van némi előnye a "hierarchiában" csapatutasítást nem ítélem el teljes mértékben ha valóban arra irányul, hogy a csapat összességében legyen előrébb és mindkét autó sok pontot hozzon a konstruktőriben, itt Vettel megnyomta szerintem jól tette.
Lewis-Rosberget viszont nem értettem, Buttonnal is megvolt a jó kapcsolat (úgy látom hiányzik is neki a McLaren, félelmetes volt amit művelt

Sajnáltam Rosberget, persze örülök a 3ik helynek de a csapat teljesítményt nem veszélyeztette volna ha megelőzi, így gyakorlatilag Lewis feneke alá tolták az egészet, értelmetlenül véleményem szerint.
Kell az hogy most összekapjanak, mikor a kocsi sem olyan hogy hú de vígan lehetne vele száguldozni, s inkább egymást segítve közösen lehetne megfogni a többieket....Fura volt, de a tényen nem változtat Lewis csak össze biciklizett egy 3ik helyet


szerk: mondjuk a RB storyban is tudja a fene hogy mi zajlott le, azért ha Webber tényleg visszavett, s Vettel úgy nyomta meg, akkor az viszont eléggé gáz, mert a csapatérdek azt kívánta volna, hogy első kettő hely biztosan, s ha kiadják az úkászt, hogy okosan türelmesen, érjünk be, akkor nem túl fair elkezdeni kamikazézni, ezzel veszélyeztetve mindent.
Így utólag belegondolva talán itt is az okosabb megoldás lett volna helyénvaló, de korrekt mindenképp.Faramuci helyzet, én is vívódok

A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára Bob_Marley 2013.03.24. 18:50:24-kor.



A nyakára jött ki Vettel és a kör végén meg is előzte, ha ennyi idő nem volt elég Webbernek, hogy felcsavarja amit kell és tempót autózzon akkor meg is érdemli, hogy megelőzzék.Sanama írta:Persze, csak ha Webber is nyomja, lehet oda se ér.Webber azért szntem észrevette,hogy támadja Vettel,vagy nem? teljes erejével védekezett,ott már nem spórolt. Szóval tényleg kemény csatában előzte meg,még ha ez a csapatnak nem is tetszett,és nem is ez volt a terv.

A legnagyobb baj, hogy egyáltalán nem erre hivatott, az csak egy eszköz...miihii írta:Engem meg nem érdekelnek az aprólékos bele- és megmagyarázások, h a másiknál mi van meg szted mit csináltak volna másképp. A lényeget összefoglalva, egy sorra reagáltam, amit tartok is: attól még, h most megütköztek, igenis nyilvánvalóan megvan a csapatsorrend a RB-oknál, még ha ezt meg is kérdőjelezted. Az elmúlt évek jobb alapot szolgáltatnak, mint ez az egy eset, ami am is megvan minden évben. Ennyi a sztori.ozsimiki írta:Miihiikém abban a hszben arról is írtam,amiről "vitáztunk", és hoztam fel egy sokkal egyértelműbb példát a csapatutasításra az idézett résszel![]()
Magáról a szitukról most sztem első körben nem a versenyzőket kellene oltani, hanem a górékat, akik ki akarták ölni az autóversenyzést a F1-ből ezekkel a sorrendtartásokkal. Ha nagyon akarom, akkor valahol még meg is érteném, de nem igazán akarom megérteni se a Mercit, se a RB-t, se senkit. A gyorsabb nyerjen/végezzen előrébb és ne a futam 2/3-ánál matekozzanak már ki ilyeneket, pláne ne a 2. fordulóban. Szóljon minél inkább arról a száguldó cirkusz, amire hivatott: autóversenyről
- ozsimiki
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 19561
- Csatlakozott: 2005.11.29. 21:16:22
- Tartózkodási hely: Zalakaros
Márpedig a szezon ezen felében,és addigi részében amíg nem dőlnek el a dolgok, nincsen olyan mértékű csapatutasítás mint volt ma Mercinél.
Az egyértelmű,h Vettel van kényelmesebb szerepben,de olyan szintű csapatutasítás a PÁLYÁN nincs,amilyenre te utalsz. Csak ha már egyértelmű,h Vettelnek maradt esélye a VB-re,és Mark bővebben le van maradva.
Szóval a csapatsorrend lehet megvan,de csapatutasítások nincsenek ilyen szakaszokban Vettel javára. Most is,Webber volt előrébb,őt akarták volna védeni, ha fordítva van Vettelt (egyik se tetszik). Csak ugye általában Vettel van mindig előrébb,mert jobb pilóta.
Ismétlem, tényleg nagyon röviden: cinikusan benyögted, h "csapatsorrend, mi?", erre írtam, h a maitól függetlenül elég nyilvánvalóvá vált az elmúlt évek során, h igenis eleve megvan a csapatsorrend. Aztán ezt most magyarázhatod ahogy akarod, az már csak ilyen kényszerkozmetika
Kicsit erre utal Webber is: "Sebastian felülbírálta a kérést, és gondolom - mint mindig -, most is védelembe veszik majd."
lehet,h van,de a pályán nem alkalmazzák Vettel javára,csak ha már eldőlt,h másiknak nincs esélye. Te meg az ellenkezőjére utaltál. Ozsi
Az egyértelmű,h Vettel van kényelmesebb szerepben,de olyan szintű csapatutasítás a PÁLYÁN nincs,amilyenre te utalsz. Csak ha már egyértelmű,h Vettelnek maradt esélye a VB-re,és Mark bővebben le van maradva.
Szóval a csapatsorrend lehet megvan,de csapatutasítások nincsenek ilyen szakaszokban Vettel javára. Most is,Webber volt előrébb,őt akarták volna védeni, ha fordítva van Vettelt (egyik se tetszik). Csak ugye általában Vettel van mindig előrébb,mert jobb pilóta.
Ismétlem, tényleg nagyon röviden: cinikusan benyögted, h "csapatsorrend, mi?", erre írtam, h a maitól függetlenül elég nyilvánvalóvá vált az elmúlt évek során, h igenis eleve megvan a csapatsorrend. Aztán ezt most magyarázhatod ahogy akarod, az már csak ilyen kényszerkozmetika

Kicsit erre utal Webber is: "Sebastian felülbírálta a kérést, és gondolom - mint mindig -, most is védelembe veszik majd."
lehet,h van,de a pályán nem alkalmazzák Vettel javára,csak ha már eldőlt,h másiknak nincs esélye. Te meg az ellenkezőjére utaltál. Ozsi
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára ozsimiki 2013.03.24. 19:22:26-kor.

"Ha megfelelő a motivációd, az akadály mint olyan, nem létezik" M.O.
"Arra van a legnagyobb szükségem, hogy szükség legyen rám" M.O.
- miihii
- KHAL
- Hozzászólások: 8429
- Csatlakozott: 2008.04.23. 01:11:00
- Tartózkodási hely: Zeg-Zeg-Zeg ZALAEGERSZEG
Engem meg nem érdekelnek az aprólékos bele- és megmagyarázások, h a másiknál mi van meg szted mit csináltak volna másképp. A lényeget összefoglalva, egy sorra reagáltam, amit tartok is: attól még, h most megütköztek, igenis nyilvánvalóan megvan a csapatsorrend a RB-oknál, még ha ezt meg is kérdőjelezted. Az elmúlt évek jobb alapot szolgáltatnak, mint ez az egy eset, ami am is megvan minden évben. Ennyi a sztori.ozsimiki írta:Miihiikém abban a hszben arról is írtam,amiről "vitáztunk", és hoztam fel egy sokkal egyértelműbb példát a csapatutasításra az idézett résszel![]()
Magáról a szitukról most sztem első körben nem a versenyzőket kellene oltani, hanem a górékat, akik ki akarták ölni az autóversenyzést a F1-ből ezekkel a sorrendtartásokkal. Ha nagyon akarom, akkor valahol még meg is érteném, de nem igazán akarom megérteni se a Mercit, se a RB-t, se senkit. A gyorsabb nyerjen/végezzen előrébb és ne a futam 2/3-ánál matekozzanak már ki ilyeneket, pláne ne a 2. fordulóban. Szóljon minél inkább arról a száguldó cirkusz, amire hivatott: autóversenyről!
There is only one god, and his name is death~Syrio Forel