A szezon felfedezettje: 11 gól, 11 különböző ünneplés
11 goals in his first season #LaLigaHighlights pic.twitter.com/a9VnR3EL1s
— FC Barcelona (@FCBarcelona) June 10, 2024
Khm khm, azért nem adta Alonso olyan könnyen a bőrét, mikor Lewis szépen megelőzte!Nem érzem, hogy tudatos taktikai lépés volt a Ferraritól!Megérdemelt a spanyol győzelme, hétről-hétre tapadt a RB-ra, most beérett a sok munkának a gyümölcse, még ha ehhez döntően kellett a RB-k egy körben mutatott "zsenialitása"!Kralo írta: Írhatnék Alonso győzelméről is, de az kevésbé lenne ilyen terjedelmes.
Szép volt, világbajnokhoz méltó volt. A Hamiltonnal folytatott csatája volt a verseny csúcspontja, amikor tudta, hogy nem érdemes harcolnia Hamiltonnal, mert a saját gumijai később működnek majd optimálisan, és várhatóan Hamilton leharcolja addigra az övéit. Végül pedig visszaelőzte, hiába tartotta a vállát Hamilton, fantasztikus volt.
Ezt láttuk mi is, hogy próbálkozott Webber, de nem tudott előzni, ebből az új információ csupán az, hogy már előtte is szóltak rá és őt nem érdekelte.ozsimiki írta:Nyilatkozatok után mindig okosabbak leszünk:
http://www.f1hirek.hu/f1/20110710-f1-we ... asara.html
szóval egyrészről:
A RedBull kb úgy nyilatkozott (Horner)ahogy gondoltam. Mint most kiderült,már jóval korábban mint az utolsó 1-2 kör, (5-6),így még a támadásokat sem várták meg--> ez -bár szabályos- szerintem is rossz.
másrészről: Vettel úgy maradt Webber előtt,hogy utóbbi minden beleadva támadta, szóval előbbi érdeme, nem a csapaté.
1-1
szerk:
Alonso nyilatkozata:
http://f1gp.hu/hirek/2011-07-10/Alonso- ... -csapatnak
szóval azért jelentős segítséget nyújthatott nekik a diffúzor tiltás, meglátjuk következő versenytől mi lesz. lesz e tiltás, ha igen,akkor mit tud pl a McLaren.
Erről beszéltemozsimiki írta:Vito!
Vettelnek sok köze nem volt a csapat rádióhoz. Így max a RedBullt védtem, de csupán a szempontjukat inkább. És nem 3 pont miatt,hanem mint írtam 33 miatt.
Nevezzétek sportszerűtlennek akkor az utolsó körben, felőlem. Az meg nem hiszem,h ártana itt,ha nem csak az egyik oldal érvelését lehetne olvasni (fúj piszkos bikák, szerencsés Vettel,) hanem a másikét is, amit én,és páran leírunk. Jelen esetben leírtam,h SZERINTEM miért dönthetett így a RedBull, mint csapat. Azt,h ezt nem érted, hát, na. Én a fikázások mértékét,és sokszor oda nem illőségét nem értem. Általában lesz mindig valaki aki nem ért vmit, vmikor semmit se
szép napot Zoltán.
miért kell állandóan és néha elvtelenül védened az igazad és a kedvenceid??ozsimiki írta:Csak,h pont,h nem 3 pont miatt volt, hanem 33miatt, mert Vettel nem engedte el Webbert, aki támadta őt, bármi lehetett volna az utolsó körben, ütközés is.Kralo írta:TO volt, 3 pont miatt, 80 pontos előnynél!!
Ilyen TO-t Schumi óta nem éltünk meg. Szégyen ez a Red Bullra nézve.
Fel lehet hozni a tavalyi Alonso-Massa esetet, de ott a csapatnak muszáj volt meghúznia, hogy Alonsot csatába küldhessék a vb címért.
Örülök Alonso győzelmének, és hogy a Ferrari futamról-futamra jobb.
Szerintem szégyen akkor lett volna ha futam közben mondják ezt. Utolsó körben miért kockáztassák a megnyugtató előnyt? azért laza 25pontot hozott volna rajta Alo, több mint 10et Hamilton,stb,stb,stb. ha ott kiesnek,vagy kiesik. Márpedig Vettel nem engedte volna el, ez kiderült a TÁMADÁSOKból amit Webber megpróbált, majd az utolsó körben leállították.
Nagy szégyen:D Egy olyan sportban ahol egy pontot se kap senki ajándékba (kivétel....őőő, pszt:D) ,meglepő,h nem ugrasztják egymásnak a final lapban a srácokat.
bár látom milyen szép magyarázattal szolgáltál,h a tavalyi Massa-Alo miért is nem volt gázennek kapcsán: RedBullnak muszáj volt meghúznia, hogy maradjon az előny,és a konstruktőriben biztosan növeljék azt. egyszerű ez.
Azért írtam Webbert, mert neki van egyedül olyan kocsija, amivel meg lehetne fogni Vettelt, csak ehhez jobb pilóta kellene nem ő. Itt Webber csak a név, aki a másik RB-ben ül, a lényeg a másik RB-n van. Ezért is nem Alonsót vagy Hamiltont említettem, akik sokkal jobb pilóták, mint Webber. Nem azt írtam, hogy a 2. számú többet nyomna a latba, sőt az elég csekély, úgyhogy ezt felesleges volt szóvá tenni, mert nem azt mondtam, hogy azért lassabb, mert 2. számú. Akkor értettem volna ezt a reagálást, így nem.ozsimiki írta:Scooby!
Fogalmazz úgy inkább,h ezen a versenyen az utolsó pár körben, a KERS problémákkal küzdő Vettelel szemben lenne esélye Webbernek,mert amúgy úgy bucira van verve,ahogy kell. Csak nézzük ezt a versenyt, Vettel gondjáig,hol volt hozzá Webber? Lerajtolta,majd simán elment tőle, és végig előtte is volt.
Szóval a "de lassabb" is, sokkal többet nyom a latba,mint az,h 2.számú, vagy sem. Nagyon tré kocsival nem lehet időmérőn se gyorsabb Vettelnél, ennyit arról,h rosszabb kocsit kapna.
Itt csak akkor lehet bárkinek sansza, ha Vettel ezentúl nem fog kicsit sem gondolkodni verseny közben, vagy mostantól mindig elrontják a boxát ,ahogy ezt most tették.
Te bolond vagy:D magamat? azért mert megpróbálom a csapat döntését reálisan megindokolni? Csapat szemszögéből néztem, és elsősorban Webbertől féltem,nem attól,h Vettel húzna meg vmi hülyeséget. Gondolom Vettel képességei rosszak,amikor ki tudta védekezni azt a pár támadást,mielőtt rászóltak Webberre...Kralo írta:Tehát a saját csapata, és még Te sem bízol benne, ha már rizikónak vélitek.ozsimiki írta:Vettel akkor kockáztatott volna,ha Webber már mellette van,és akkor se engedi el. Viszont a csapat nem akarta megrizikózni,h ez előforduljon az utolsó körben (Webber befér vhogy Vettel mellé) és kiderüljön,h Seb elengedi e,vagy kardoskodik.
...rizsa...
Arról meg,h Vettel mennyire lett (mert tavaly még voltak esetek ahol nem volt az teljesen) érett, olvass sajtót, szakvéleményeket, ha én nem győzlek meg.
Vettel utolsó etapjában kevés volt, Webber gyorsabb volt, ha érett és számolgat fejben, akkor előzékenyebb Webberrel szemben, de ezt nem hittétek el róla.
A rizikó csaknem a tavalyi török nagydíjról való?
Ismétlem: Te itt most azt pedzegeted, hogy rizikós Vettelt megelőzni csapattársként, még akkor is, ha ő jóval lassabb.
Tavaly voltak esetek, mert nem volt ilyen kiba, vagy bika nagy előnye a szárnyas autóknak. Idén még lehetősége sem volt nagyon bizonyítani, innentől kezdve nem érdekel semmilyen sajtó, és a vélemények sem.
Továbbá úgy tűnik nem csak engem kell meggyőznöd tehetségéről, hanem saját magadat is.
Tehát a saját csapata, és még Te sem bízol benne, ha már rizikónak vélitek.ozsimiki írta:Vettel akkor kockáztatott volna,ha Webber már mellette van,és akkor se engedi el. Viszont a csapat nem akarta megrizikózni,h ez előforduljon az utolsó körben (Webber befér vhogy Vettel mellé) és kiderüljön,h Seb elengedi e,vagy kardoskodik.
...rizsa...
Arról meg,h Vettel mennyire lett (mert tavaly még voltak esetek ahol nem volt az teljesen) érett, olvass sajtót, szakvéleményeket, ha én nem győzlek meg.
Tehát Vettel mégsem egy érett világbajnokhoz méltó versenyző? Képes az utolsó körben úgy védekezni, hogy kockáztassa a hatalmas előnyét, ráadásra pont a csapattársa ellenében, aki amúgy sem lehet vb?ozsimiki írta:Csak,h pont,h nem 3 pont miatt volt, hanem 33miatt, mert Vettel nem engedte el Webbert, aki támadta őt, bármi lehetett volna az utolsó körben, ütközés is.Kralo írta:TO volt, 3 pont miatt, 80 pontos előnynél!!
Ilyen TO-t Schumi óta nem éltünk meg. Szégyen ez a Red Bullra nézve.
Fel lehet hozni a tavalyi Alonso-Massa esetet, de ott a csapatnak muszáj volt meghúznia, hogy Alonsot csatába küldhessék a vb címért.
Örülök Alonso győzelmének, és hogy a Ferrari futamról-futamra jobb.
Szerintem szégyen akkor lett volna ha futam közben mondják ezt. Utolsó körben miért kockáztassák a megnyugtató előnyt? azért laza 25pontot hozott volna rajta Alo, több mint 18at Hamilton,stb,stb,stb. ha ott kiesnek,vagy kiesik. Márpedig Vettel nem engedte volna el, ez kiderült a TÁMADÁSOKból amit Webber megpróbált, majd az utolsó körben leállították.
Nagy szégyen:D Egy olyan sportban ahol egy pontot se kap senki ajándékba (kivétel....őőő, pszt:D) ,meglepő,h nem ugrasztják egymásnak a final lapban a srácokat.
bár látom milyen szép magyarázattal szolgáltál,h a tavalyi Massa-Alo miért is nem volt gázennek kapcsán: RedBullnak muszáj volt meghúznia, hogy maradjon az előny,és a konstruktőriben biztosan növeljék azt. egyszerű ez.
Csak,h pont,h nem 3 pont miatt volt, hanem 33miatt, mert Vettel nem engedte el Webbert, aki támadta őt, bármi lehetett volna az utolsó körben, ütközés is.Kralo írta:TO volt, 3 pont miatt, 80 pontos előnynél!!
Ilyen TO-t Schumi óta nem éltünk meg. Szégyen ez a Red Bullra nézve.
Fel lehet hozni a tavalyi Alonso-Massa esetet, de ott a csapatnak muszáj volt meghúznia, hogy Alonsot csatába küldhessék a vb címért.
Örülök Alonso győzelmének, és hogy a Ferrari futamról-futamra jobb.
már év eleje óta 100%,hogy ismételten szabályos...Bob_Marley írta:Akkor le vagyok maradva, egy csöppetNehéz követni a dolgokat, miután hétvégén belül is változnak a szabályok.....
Bob le vagy maradva csöppetBob_Marley írta:Ozsi azért csapatutasítás, mert kedvez a csapatnak!Nyilván nem fognak kockáztatni, hogy esetleg kiessen 2 kocsijuk!De ettől függetlenül egyértelműen utasítás volt, innentől kezdve büntetés jár érte!Még ha fordított is volt az eset, mert nem előzésre biztatták, hanem pont fordítvaozsimiki írta: Nincs ebben semmi különös, nem hülyék,hogy esetleg kilökjék egymást. 1-2 körrel a vége előtt. Tanultak a tavalyi török nagydíjból.
Tavaly ennél jóval cifrább volt a Ferrarinál (Felipe, Alonso gyorsabb nálad:D:D) és ott helycseréről volt szó, itt csak tartásról. Jah és én meg úgy láttam,hogy Webber támadta többször is, miután párat visszavert, utána szóltak,hogy nem kellene laza 33pontot elbukni, egyéni állásról nem is beszélve. Teljesen érthető.
![]()
Ezen nagyon magyarázni nincs mit.
Ozsi azért csapatutasítás, mert kedvez a csapatnak!Nyilván nem fognak kockáztatni, hogy esetleg kiessen 2 kocsijuk!De ettől függetlenül egyértelműen utasítás volt, innentől kezdve büntetés jár érte!Még ha fordított is volt az eset, mert nem előzésre biztatták, hanem pont fordítvaozsimiki írta: Nincs ebben semmi különös, nem hülyék,hogy esetleg kilökjék egymást. 1-2 körrel a vége előtt. Tanultak a tavalyi török nagydíjból.
Tavaly ennél jóval cifrább volt a Ferrarinál (Felipe, Alonso gyorsabb nálad:D:D) és ott helycseréről volt szó, itt csak tartásról. Jah és én meg úgy láttam,hogy Webber támadta többször is, miután párat visszavert, utána szóltak,hogy nem kellene laza 33pontot elbukni, egyéni állásról nem is beszélve. Teljesen érthető.