Rashford az első angol játékos Barcelonában Lineker óta
"Yeah… It’s official." Rashford follows in Lineker’s footsteps. pic.twitter.com/ZvbnDAtbax
— FC Barcelona (@FCBarcelona) July 23, 2025
S.Agüero írta:Kimi zárt az élen Spa-ban a harmadik szabadedzésen. Talán most egy szoros időmérő lesz a Mercedes-Redbull-Ferrari hármas között...
És a kontra
Én nagyon szeretném, de megmondom őszintén nem hiszem, hogy ez sikerülne. Jövőre új autókkal valószínűleg új leosztás lesz, vagy legalábbis új fejezet és visszaeshetnek, ráadásul kőkemény ellenfelek vannak és Verstappent se sok választja el attól hogy világbajnok legyen hamarosan, Vettel még tuti éhes, Ricciardo is egyre jobb, egyszerűen nem tudom elképzelni, hogy vegyük azt megnyeri az ideit és még azon kívül négyet nyerjen....Az rohadt sok, én beérem azzal is ha Fangiot befogja, de jelen pillanatban a legfontosabb beérje idén a Professzort.Nero. írta:Soha nem gondoltam volna hogy bárki képes lesz Schumi rekordjait megdönteni, de Hamilton bőven veszélyes lehet rá, főleg hogy még csak 31. Az edzettsége eléggé rendbe van, 40 éves koráig simán nyomhatja.
Rosberg meg szokás szerint kezd szétesni ahogy közeledünk a szezon végéhez. Nem elég jó pilóta ahhoz hogy megakadályozza Hamilton 4. VB címét.
Osztja őket azért rendesen, de hozzáteszem a verseny hevében ez talán belefér, szidni nem szidott senkit, csak nehezményezte a kerékcserét.Alonso0190 írta:35 évesen nem hiszem, hogy beleesne még egy ilyen hibába a Mclarennél. Bár lehet, hogy csak az elfogultságom mondja ezt.De jó is lenne ha már ilyenekről beszélhetnék de sajna ez még messze van.
McLarent szeretem, mindig figyelem is őket és örülök is, hogy feljöttek, de speciel Alonso ne jöjjön.Alonso0190 írta:Na majd a nyári szünet után jön Fernando és a Mclaren aztán meglátjuk, hogy Hamilton mennyire fogja kitörölni a többiek orrát.Bob_Marley írta: Legyünk csak kevesen a topikban, az azt jelenti Hamilton kitörli a többiek orrát és nyer.![]()
Na majd a nyári szünet után jön Fernando és a Mclaren aztán meglátjuk, hogy Hamilton mennyire fogja kitörölni a többiek orrát.Bob_Marley írta: Legyünk csak kevesen a topikban, az azt jelenti Hamilton kitörli a többiek orrát és nyer.
Engem nem nagyon érdekel, hányan maradtunk vagy vagyunk. Biztos vagyok benne, hogy sokan nézik, de régebben rajtam kívül még ketten (miihii és egy S betűs hosszú nevű srácS.Agüero írta:Bob, lassan egyedül maradsz a topikban.
Elsőt eltörölték, meg a dupla sárgásra is jött új szabály. A pályaelhagyást én jobban büntetném, pont amiatt hogy a legtöbb pályán van bukótér, ráadásul aszfaltos, így ha hibázol akkor megy tovább a dolog. Pedig szerintem ez lenne a legfontosabb dolog, hogy hibátlanul vezess. Régen ezzel nem volt gond, ott maradt a sóderban.Tromort77 írta:Egyetértek, hogy tényleg a pilóták tudását akarom én is látni, de az is vicces amikor nem szólhatnak a mérnökök, hogy szét fog esni alattad az autó. Ha pedig szólnak és meg tudják menteni az autót jön a büntetés. Miközben ezek olyan komoly gépek, hogy pilóta 300-nál nem fogja tudni, hogy na most ennyivel kellene lejjebb tekerni, hogy ne égjen meg az az adott kis gumitömítés.Bob_Marley írta:Nem egyértelmű, ez baj valóban. Ez a pályaelhagyási egyébként jó ötletnek tűnt, de rögtön írtál erre is egy kiskaput.Pedig nálam ez sarkalatos, hogy a legjobbakat akarom látni és aki hibázik az essen ki. Régen kavicságy volt aztán szevasz. Nyilván biztonsági okokból bukóterek vannak, de így meg néha emberek le-fel kocsikáznak a pályán kívül. Azok a szabályok, amik magukra hagyják a versenyzőket szerintem jók, s fontos hogy az kerüljön előnybe, aki nem hibázik. És ne tudják ha baj van a kocsival, hanem érezze, ne Kecskemétre menjen ha Mogyoródon van a futam stb, stb.
Raikkonennél én kettőt érzékeltem, s azon kívül írtam hogy lehetett még. De nem szóltak rá, így nem kellett aggódnia, de pont ez az, hogy mos ki dönti el, elhagyta vagy sem.Mindig, mindenen lehet vitatkozni.
Tehát ez is így elég megfoghatatlan, ami nem jó. Vagy zéró tolerancia legyen vagy ne legyen ilyen szabály. xy halad a 3. helyen, kiesne ha nem szólnának, hogy mit, hogy állítson az autón, hogy a fékek ne melegedjenek túl. Szólnak neki majd kap érte pár mp büntetést. Miközben ha meg valóban nem lenne rádió kiesett volna. Akkor ez megint csak hülyeség.
![]()
Nekem egyszerű a pályaelhagyás vizsgálása. Gól vonal technológia és csókolom.Ha valaki 4 kerékkel elhagyta a pályát és az adott szektorban gyorsabb volt akkor büntetni kell. Amennyiben csak hibázott, vagy nem tudta úgy bevenni és az adott szektorja nem javul úgy nem büntetendő. Ha pályaelhagyás segítségével nyert pozíciót vagy tartott meg pozíciót az ugyancsak büntetés.
Pont ezekről beszél Kimi is, hogy ha vannak szabályok akkor ne legyen lavírozás. Az is érthetetlen, hogy mnidig más korábbi pilóta segíti a FIA munkáját. Tehát akkor az ítéletek is mások lesznek.
Egyetértek, hogy tényleg a pilóták tudását akarom én is látni, de az is vicces amikor nem szólhatnak a mérnökök, hogy szét fog esni alattad az autó. Ha pedig szólnak és meg tudják menteni az autót jön a büntetés. Miközben ezek olyan komoly gépek, hogy pilóta 300-nál nem fogja tudni, hogy na most ennyivel kellene lejjebb tekerni, hogy ne égjen meg az az adott kis gumitömítés.Bob_Marley írta:Nem egyértelmű, ez baj valóban. Ez a pályaelhagyási egyébként jó ötletnek tűnt, de rögtön írtál erre is egy kiskaput.Pedig nálam ez sarkalatos, hogy a legjobbakat akarom látni és aki hibázik az essen ki. Régen kavicságy volt aztán szevasz. Nyilván biztonsági okokból bukóterek vannak, de így meg néha emberek le-fel kocsikáznak a pályán kívül. Azok a szabályok, amik magukra hagyják a versenyzőket szerintem jók, s fontos hogy az kerüljön előnybe, aki nem hibázik. És ne tudják ha baj van a kocsival, hanem érezze, ne Kecskemétre menjen ha Mogyoródon van a futam stb, stb.
Raikkonennél én kettőt érzékeltem, s azon kívül írtam hogy lehetett még. De nem szóltak rá, így nem kellett aggódnia, de pont ez az, hogy mos ki dönti el, elhagyta vagy sem.Mindig, mindenen lehet vitatkozni.
Na ezaz, hogy nem elég egyértelműek a szabályok, ezzel van a baj.Bob_Marley írta:A ... kifejezéssel próbáltam érzékeltetni, hogy csúnya volt.![]()
A szabály rész meg olyan, hogy nem teljesen egyértelmű, Rosberg szerintem jól csinálta, mert elment a végsőkig a szabály értelmezésében. Persze ott a másik fele, hogy nem poénból van sárga zászló és láttunk már ilyenből bajt, de akkor legyen az hogy le kell lassítani megengedett sebességre és nincs vita, így meg lehet mondani ő lassított. Kimi-Max eset elég egyértelmű volt, ahogy Raikonnennek meg a pályaelhagyásai voltak olyanok, hogy szemet hunytak szerintem felette mikor szólt a holland is. Vagy hát nem nagyon esett szó hánynál járt, de határon volt a finn.