A Barcelona bejelentette Flick érkezését, aki katalánul szólalt meg a bemutatkozó videójában
It's our moment. Flick is here. pic.twitter.com/ysb35a6l35
— FC Barcelona (@FCBarcelona) May 29, 2024
Köszi szépen, nem tudtam hol keressem..Nero. írta:https://www.facebook.com/VivaFCBarcelon ... =3&theater
Ezt akarta gondolom. Ez tényleg elég zorall, de szerintem nem lesz belőle semmi.
Nekem sem.Alfa írta:Nekem se . Viszont hátulról elég jól néz kipalesz77 írta: Ez csak nekem nem jó?
Nekem se . Viszont hátulról elég jól néz kipalesz77 írta:Ez csak nekem nem jó?
Most már nem tudom, hogy komoly volt vagy sem. Felkiáltó jel, se smiley se semmi egyéb. Komolynak tűnt, de én is megrökönyödtem rajta, mert nagyon abszurd lenne.recrea írta: Ugye nem vetted komolyan?!
A kozepso az a kapusmez gondolom, a masodik szamu az a zoldeskekes lenne jobboldalt. Ezt a kort amugy minden evben lefutjuk a forumon parszor, hogy a kapusmez mekkora meno cseremez lenne..visca el barca írta:lila mezre non-stop élveznék, de kétlem, hogy a real színeiben pompáznánk...
Pedig elsore teljesen valosnak tunt, de most hogy igy mondod..Bob_Marley írta:Ez tuti hamis, ilyenről szó sincs, abszurd lenne.
Ugye nem vetted komolyan?!Bob_Marley írta:Ez tuti hamis, ilyenről szó sincs, abszurd lenne.
Ez tuti hamis, ilyenről szó sincs, abszurd lenne.
ez így tényleg jobban néz ki mint külön.szekelygyula írta:Ma reggel láttam egy Pepsi dobozt amin így volt a logo és a felirat. Szerintem ez így nem is nagyon vészes
http://kepfeltoltes.hu/160211/fcbs_www. ... es.hu_.jpg
Eddig ez a legjobb amin logo is van.szekelygyula írta:Ma reggel láttam egy Pepsi dobozt amin így volt a logo és a felirat. Szerintem ez így nem is nagyon vészes
http://kepfeltoltes.hu/160211/fcbs_www. ... es.hu_.jpg
Tökéletes válasz, miután leírtam, párszor átfutott az agyamon egy ehhez hasonló gondolat.Zozzy 5 írta:csak emiatt valóban nem megy le rögtön a boltba venni egy pepsit az ember, viszont ha legközelebb mászkál a boltba a barca szurkoló, és eszébe jut, hogy jól esne egy kaula, akkor nagyobb valószínűséggel fog pepsit venni, mint cocát, mert az egyik társítva van a gondolkodásban a kedvenc csapatához egy bizonyos szinten, a másik meg nem. ha van konkrét preferencia, mint mondjuk amit VEB írt, az más, mert akkor egyértelmű a választás, de ha épp módosult tudatállapotban mászkálsz a boltban, teljesen máshol jár az agyad és egy lamentálós döntéshelyzetbe kerülsz, akkor nagy szerepük van ezeknek a minket ért hatásoknak, amik sokszor nem is tudatosan, de befolyásolják a döntéseinket.Kash írta:Azért vicces, hogy ennyire sokat dob az adott vállalatnak az üzletén egy logó, amit rátesznek egy focimezre...Csak magamból tudok kiindulni, csak azért nem fogok pepsit inni -vagy bármilyen másik italt- meg a Quatar airways-zel utazni, mert látom egy focista mezén.
a Quatar Airways reklámja sem annyira direkten hat, de ha xy legközelebb repülni akar és el kell döntenie, hogy melyik légitársaságnál tegye, és beugrik neki, hogy ja van ez a Quatar Airways és rájuk keres, akkor onnantól a reklám elérte a célját.
összességében az a lényege a reklámoknak, hogy ismerőssé tesznek egy terméket és az emberek (átlagot vonva) mindig szívesebben döntenek az ismerős dolog mellett.
Van benne valami amit irtal a felirat vs logorol, lehet tenyleg inkabb azt nyomatnak. Viszont ehhez az en gondolatom az, hogy ha a Pepsi embere lennek, csak ugy mennek bele, hogy nem a logo+felirat szerepel, ha kevesebbet fizetek igy.. Nem letszukseg nekik az, hogy evi 60 milliot kiadjanak rank, ugyhogy ha mar megteszik, tuti csak teljes "csomagban". En legalabbis ezt tennem a helyukben..visca el barca írta:palesz dilemmájához meg még annyit, nyilván név+logo is szerepelne, de ha pl csak az egyik lehetne, akkor tuti h a feliratot választanák
Akinek van pénze.visca el barca írta: ki az a hülye aki azerbajdzsánba megy nyaralni?
csak emiatt valóban nem megy le rögtön a boltba venni egy pepsit az ember, viszont ha legközelebb mászkál a boltba a barca szurkoló, és eszébe jut, hogy jól esne egy kaula, akkor nagyobb valószínűséggel fog pepsit venni, mint cocát, mert az egyik társítva van a gondolkodásban a kedvenc csapatához egy bizonyos szinten, a másik meg nem. ha van konkrét preferencia, mint mondjuk amit VEB írt, az más, mert akkor egyértelmű a választás, de ha épp módosult tudatállapotban mászkálsz a boltban, teljesen máshol jár az agyad és egy lamentálós döntéshelyzetbe kerülsz, akkor nagy szerepük van ezeknek a minket ért hatásoknak, amik sokszor nem is tudatosan, de befolyásolják a döntéseinket.Kash írta:Azért vicces, hogy ennyire sokat dob az adott vállalatnak az üzletén egy logó, amit rátesznek egy focimezre...Csak magamból tudok kiindulni, csak azért nem fogok pepsit inni -vagy bármilyen másik italt- meg a Quatar airways-zel utazni, mert látom egy focista mezén.