A múlt, a jelen és a jövő mezei
Most láttam.. szerintetek?




/A zsenialitás és a hülyeség között az a különbség, hogy az előbbinek határai vannak./ Einstein
2010. 11. 29. Barcelona-realmadrid 5:0 újabb történelmi pillanat

- visca el barca
- Presidente del Barça
- Hozzászólások: 20964
- Csatlakozott: 2005.02.01. 13:13:37
ez így tényleg jobban néz ki mint külön.szekelygyula írta:Ma reggel láttam egy Pepsi dobozt amin így volt a logo és a felirat. Szerintem ez így nem is nagyon vészes
http://kepfeltoltes.hu/160211/fcbs_www. ... es.hu_.jpg
amúgy nem hinném h nekik ez a 60 millió olyan tétel lenne, ez kb az éves nettó árbevételük 1%-a
Like a soul without a mind, in a body without a heart, I'm missing every part...


- nzxtpo
- Capitá del Barça
- Hozzászólások: 913
- Csatlakozott: 2012.08.20. 18:12:58
- Tartózkodási hely: Zalaegerszeg, Győr
Eddig ez a legjobb amin logo is van.szekelygyula írta:Ma reggel láttam egy Pepsi dobozt amin így volt a logo és a felirat. Szerintem ez így nem is nagyon vészes
http://kepfeltoltes.hu/160211/fcbs_www. ... es.hu_.jpg

"I learned all about life with a ball on my feet." - Ronaldinho
- szekelygyula
- Jugador del Barça
- Hozzászólások: 245
- Csatlakozott: 2012.10.05. 14:38:06
Ma reggel láttam egy Pepsi dobozt amin így volt a logo és a felirat. Szerintem ez így nem is nagyon vészes
http://kepfeltoltes.hu/160211/fcbs_www. ... es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/160211/fcbs_www. ... es.hu_.jpg
Ha újra elkezdik gyártani a vaníliás Pepsit úgy 10-12 év után, hatalmas támogatója leszek a csapatnak! 

"Hány dobja az álmait, hogy mindegy már csak legyen más, de be kell lásd, bármilyen trét hoz az élet le kell rázd"
"A látványos játék alapja a futball szeretete." - Varga Zoltán
"Szerettünk, akartunk, és tudtunk futballozni." - Puskás Ferenc
"A látványos játék alapja a futball szeretete." - Varga Zoltán
"Szerettünk, akartunk, és tudtunk futballozni." - Puskás Ferenc
- Kash
- Entrenador del Barça
- Hozzászólások: 1960
- Csatlakozott: 2011.06.28. 13:23:33
- Tartózkodási hely: Dél-kelet
Tökéletes válasz, miután leírtam, párszor átfutott az agyamon egy ehhez hasonló gondolat.Zozzy 5 írta:csak emiatt valóban nem megy le rögtön a boltba venni egy pepsit az ember, viszont ha legközelebb mászkál a boltba a barca szurkoló, és eszébe jut, hogy jól esne egy kaula, akkor nagyobb valószínűséggel fog pepsit venni, mint cocát, mert az egyik társítva van a gondolkodásban a kedvenc csapatához egy bizonyos szinten, a másik meg nem. ha van konkrét preferencia, mint mondjuk amit VEB írt, az más, mert akkor egyértelmű a választás, de ha épp módosult tudatállapotban mászkálsz a boltban, teljesen máshol jár az agyad és egy lamentálós döntéshelyzetbe kerülsz, akkor nagy szerepük van ezeknek a minket ért hatásoknak, amik sokszor nem is tudatosan, de befolyásolják a döntéseinket.Kash írta:Azért vicces, hogy ennyire sokat dob az adott vállalatnak az üzletén egy logó, amit rátesznek egy focimezre...Csak magamból tudok kiindulni, csak azért nem fogok pepsit inni -vagy bármilyen másik italt- meg a Quatar airways-zel utazni, mert látom egy focista mezén.
a Quatar Airways reklámja sem annyira direkten hat, de ha xy legközelebb repülni akar és el kell döntenie, hogy melyik légitársaságnál tegye, és beugrik neki, hogy ja van ez a Quatar Airways és rájuk keres, akkor onnantól a reklám elérte a célját.
összességében az a lényege a reklámoknak, hogy ismerőssé tesznek egy terméket és az emberek (átlagot vonva) mindig szívesebben döntenek az ismerős dolog mellett.
Suliban "Közgazdasági és Marketing" szakon nem tanultam ennyi újdonságot, mint itt tőletek az interneten

Köszönöm mindenkinek, hogy vettétek a fáradságot és elmagyaráztátok nekem a dolgokat.

Ja és, hogy ne legyen off: A "spider man 2" az Atleti mezén nekem speciel tetszik


- palesz77
- Az Év fórumozója 2014 & 2015
- Hozzászólások: 12854
- Csatlakozott: 2008.07.19. 20:23:02
- Tartózkodási hely: over the rainbow
Van benne valami amit irtal a felirat vs logorol, lehet tenyleg inkabb azt nyomatnak. Viszont ehhez az en gondolatom az, hogy ha a Pepsi embere lennek, csak ugy mennek bele, hogy nem a logo+felirat szerepel, ha kevesebbet fizetek igy.. Nem letszukseg nekik az, hogy evi 60 milliot kiadjanak rank, ugyhogy ha mar megteszik, tuti csak teljes "csomagban". En legalabbis ezt tennem a helyukben..visca el barca írta:palesz dilemmájához meg még annyit, nyilván név+logo is szerepelne, de ha pl csak az egyik lehetne, akkor tuti h a feliratot választanák

Abba meg biztos vagyok, hogy ez megeri nekik is anyagilag, maskulonben nem reklamoztatnak magukat. Nem jodolgukban adjak ki ezek a cegek a sokmilliokat, valahol ez kokemeny profitot hoz nekik - vagy ha nem, akkor hulyek vezetik az osszeg ceget..

- Bob_Marley
- Presidente del Barça
- Hozzászólások: 20023
- Csatlakozott: 2010.02.06. 19:42:14
Plusz a választásban nagy szerepet játszik a megbízhatóság is. Egy Pepsi összevetésben is nagyobb a hajlandóságod őket választani ha tudod, hogy egy nagy szerepet játszó fociklubbot támogatnak. Ugyanez a Quatar airways is, hogy lehet inkább velük utazol mert ismered általunk vagy más reklámból. A reklám egyik célja ez, hogy bizalmat sugározzon, mert most megveszed "akciósan", megvan a bizalom onnantól drágábban is megveszed. Quatar is soha nem csinált akkora profitot mint tavaly, ez ennek is köszönhető, hogy felkerültek a mezünkre.



Akinek van pénze.visca el barca írta:ki az a hülye aki azerbajdzsánba megy nyaralni?

http://photos.today.az/images/13040444/ ... 81_004.jpg" target="_blank
palesz: Az biztos, hogy azok a mezek voltak a legszebbek, viszont nem kis gyomorgörcs jönne rám ha közben eszembe jutna milyen pénzektől esünk el.
A hozzászólást 3 alkalommal szerkesztették, utoljára Nero. 2016.02.10. 20:33:07-kor.
“Mindig is elakartam jutni Kínába. Soha nem gondoltam volna, hogy idővel Kína jön el hozzám.”
-
- Llegenda del Barça
- Hozzászólások: 8620
- Csatlakozott: 2006.11.04. 10:20:50
- Tartózkodási hely: Debrecen
csak emiatt valóban nem megy le rögtön a boltba venni egy pepsit az ember, viszont ha legközelebb mászkál a boltba a barca szurkoló, és eszébe jut, hogy jól esne egy kaula, akkor nagyobb valószínűséggel fog pepsit venni, mint cocát, mert az egyik társítva van a gondolkodásban a kedvenc csapatához egy bizonyos szinten, a másik meg nem. ha van konkrét preferencia, mint mondjuk amit VEB írt, az más, mert akkor egyértelmű a választás, de ha épp módosult tudatállapotban mászkálsz a boltban, teljesen máshol jár az agyad és egy lamentálós döntéshelyzetbe kerülsz, akkor nagy szerepük van ezeknek a minket ért hatásoknak, amik sokszor nem is tudatosan, de befolyásolják a döntéseinket.Kash írta:Azért vicces, hogy ennyire sokat dob az adott vállalatnak az üzletén egy logó, amit rátesznek egy focimezre...Csak magamból tudok kiindulni, csak azért nem fogok pepsit inni -vagy bármilyen másik italt- meg a Quatar airways-zel utazni, mert látom egy focista mezén.
a Quatar Airways reklámja sem annyira direkten hat, de ha xy legközelebb repülni akar és el kell döntenie, hogy melyik légitársaságnál tegye, és beugrik neki, hogy ja van ez a Quatar Airways és rájuk keres, akkor onnantól a reklám elérte a célját.
összességében az a lényege a reklámoknak, hogy ismerőssé tesznek egy terméket és az emberek (átlagot vonva) mindig szívesebben döntenek az ismerős dolog mellett.
- visca el barca
- Presidente del Barça
- Hozzászólások: 20964
- Csatlakozott: 2005.02.01. 13:13:37
mondjuk az sem semmi hogy pl az atleti mezén most épp azerbajdzsánt reklámozzák
el nem tudom képzelni, ahogy torrente és torrenténé otthon épp azon gondolkodnak, hogy hova menjenek nyaralni, majd meglátják ahogy godin kihasít az azeri mezben és már foglalják is a repülőjegyeket
ki az a hülye aki azerbajdzsánba megy nyaralni? 
palesz dilemmájához meg még annyit, nyilván név+logo is szerepelne, de ha pl csak az egyik lehetne, akkor tuti h a feliratot választanák

el nem tudom képzelni, ahogy torrente és torrenténé otthon épp azon gondolkodnak, hogy hova menjenek nyaralni, majd meglátják ahogy godin kihasít az azeri mezben és már foglalják is a repülőjegyeket


palesz dilemmájához meg még annyit, nyilván név+logo is szerepelne, de ha pl csak az egyik lehetne, akkor tuti h a feliratot választanák
Like a soul without a mind, in a body without a heart, I'm missing every part...


- Bob_Marley
- Presidente del Barça
- Hozzászólások: 20023
- Csatlakozott: 2010.02.06. 19:42:14
Palesz77 is sportmarketinggel foglalkozik ha jól rémlik, úgyhogy ő tudna mesélni mi merre hány méter. Pepsinek ez tuti nagy buli lenne, ráadásul Messi miatt adódik is a szerepvállalásuk. Nekem tök mindegy ki van a mezen, csak megérje nekünk. D:
Az megvan mikor az Atleticonak ha jól rémlik az Universal fiim gyártó volt a szponzora és pár hetente váltogatták milyen filmet reklámoznak?
Na ahhoz képest egy Quatar, Pepsi aranyélet. 

Nesztek, szponzor.
Az megvan mikor az Atleticonak ha jól rémlik az Universal fiim gyártó volt a szponzora és pár hetente váltogatták milyen filmet reklámoznak?



Nesztek, szponzor.




- visca el barca
- Presidente del Barça
- Hozzászólások: 20964
- Csatlakozott: 2005.02.01. 13:13:37
kivételesen tévedsz. ha az ember meglátja a pepsi feliratot, tudja, hogy pepsi. attól viszont h Te meg én (meg talán Bobpalesz77 írta:Kétlem, az átlagember inkább a logóval azonosítja a Pepsit, mint a felirattal, ők meg nem félmegoldásért fizetnének évi 60 milliót..

amúgy én pepsis vagyok, nekem a coca lemarja a fogzománcomat

Like a soul without a mind, in a body without a heart, I'm missing every part...


Magam részéről ezt tartom a normálisnak, de ha körülnézel a közösségi média bármely területén, a gép előtt ülve is láthatod, hogy ezek a tudatosan felépített brandek mennyire tudják befolyásolni az embereket, hogy rohanjanak megvenni az adott márka termékeit, sőt, még tovább is népszerűsítsék azt.Kash írta:Azért vicces, hogy ennyire sokat dob az adott vállalatnak az üzletén egy logó, amit rátesznek egy focimezre...Csak magamból tudok kiindulni, csak azért nem fogok pepsit inni -vagy bármilyen másik italt- meg a Quatar airways-zel utazni, mert látom egy focista mezén.
Ugyanez a helyzet az addidas-szal és a nike-val, nem azért vásárolok a 2 termék egyikéből, mert látom, hogy focisták ilyen cipőkben rúgják a labdát, hanem mert ilyet akarok és kész.
A Pepsi logo/felirat egyébként szvsz nem nézne ki rosszul a mezen. Másrészt sokkal szívesebben látnám, mint az arab szponzort.
"Hány dobja az álmait, hogy mindegy már csak legyen más, de be kell lásd, bármilyen trét hoz az élet le kell rázd"
"A látványos játék alapja a futball szeretete." - Varga Zoltán
"Szerettünk, akartunk, és tudtunk futballozni." - Puskás Ferenc
"A látványos játék alapja a futball szeretete." - Varga Zoltán
"Szerettünk, akartunk, és tudtunk futballozni." - Puskás Ferenc
- Bob_Marley
- Presidente del Barça
- Hozzászólások: 20023
- Csatlakozott: 2010.02.06. 19:42:14
Erre eszembe jut, hogy pl a SB alatt fél perc reklám ért 5 millió dollárt.Kash írta:Azért vicces, hogy ennyire sokat dob az adott vállalatnak az üzletén egy logó, amit rátesznek egy focimezre...Csak magamból tudok kiindulni, csak azért nem fogok pepsit inni -vagy bármilyen másik italt- meg a Quatar airways-zel utazni, mert látom egy focista mezén.
Ugyanez a helyzet az addidas-szal és a nike-val, nem azért vásárolok a 2 termék egyikéből, mert látom, hogy focisták ilyen cipőkben rúgják a labdát, hanem mert ilyet akarok és kész.

Itt is lehet nem fogja megvenni a legközelebbi boltban José a Pepsit, de ezáltal, hogy az európai foci egyik legsikeresebb csapatának mezén viríthat a Pepsi nő magának a cégnek az értéke. Nő a részvényeinek az értéke, több megrendelést kaphatnak pl. Focimezre rákerülni piacszerzési stratégiai pont és egy olyan csapatéra, amelyik pl BL-ben van, több millióan nézik óriási marketing értékkel bír.
Egyik ismerősöm sportmarketinget végzett, nekik pl volt olyan hogy mérni kellett hogy egy BL meccsen mennyi ideig lát reklámot. Oldalt, kapuson, játékoson, bárhol. Elég magas szám jött ki(75% környékére emlékszem), nem is gondolná az ember, mert a játékra a mozgásra figyel, de a focimeccs óriási marketing színpad. A mez levételt is azért tiltották be, mert többek között a legfontosabb pillanatban nem azért fizetnek több milliókat, hogy levedd a mezt. Persze nem csak emiatt, de ennek is volt hozzá köze. A gól pillanata az amit mindenki megnéz, még ha nem is nézi alapból a meccset, akkor közelítenek rá legjobban a szponzori feliratokra. Azért a pár másodpercért emberek megölnék egymást, hogy megszerezzék azt a reklámidőt.




- Kash
- Entrenador del Barça
- Hozzászólások: 1960
- Csatlakozott: 2011.06.28. 13:23:33
- Tartózkodási hely: Dél-kelet
Azért vicces, hogy ennyire sokat dob az adott vállalatnak az üzletén egy logó, amit rátesznek egy focimezre...Csak magamból tudok kiindulni, csak azért nem fogok pepsit inni -vagy bármilyen másik italt- meg a Quatar airways-zel utazni, mert látom egy focista mezén.
Ugyanez a helyzet az addidas-szal és a nike-val, nem azért vásárolok a 2 termék egyikéből, mert látom, hogy focisták ilyen cipőkben rúgják a labdát, hanem mert ilyet akarok és kész.
Ugyanez a helyzet az addidas-szal és a nike-val, nem azért vásárolok a 2 termék egyikéből, mert látom, hogy focisták ilyen cipőkben rúgják a labdát, hanem mert ilyet akarok és kész.


- palesz77
- Az Év fórumozója 2014 & 2015
- Hozzászólások: 12854
- Csatlakozott: 2008.07.19. 20:23:02
- Tartózkodási hely: over the rainbow
Kétlem, az átlagember inkább a logóval azonosítja a Pepsit, mint a felirattal, ők meg nem félmegoldásért fizetnének évi 60 milliót.. Szerintem úgy nézne ki kb, mint a MU mostani meze, ami nekem ugyan nem tetszik, de ha ennek köszönhetően meg tudjuk tartani az MSN-t, és tudunk erősíteni is, akkor elnézegetem..visca el barca írta:lehet amúgy a logo nem is lenne rajta, csak a pepsi felirat
Pedig de jó lenne csupaszon látni megint..Nero. írta:Tényleg elég csúnya, de akkor is inkább ez mint a semmi.

- nzxtpo
- Capitá del Barça
- Hozzászólások: 913
- Csatlakozott: 2012.08.20. 18:12:58
- Tartózkodási hely: Zalaegerszeg, Győr
Arra én is gondoltam, úgy nekem már nem is lenne gáz. Vagy valahol máshol lenne kicsiben a logó.visca el barca írta: lehet amúgy a logo nem is lenne rajta, csak a pepsi felirat

"I learned all about life with a ball on my feet." - Ronaldinho
Tényleg elég csúnya, de akkor is inkább ez mint a semmi. 

“Mindig is elakartam jutni Kínába. Soha nem gondoltam volna, hogy idővel Kína jön el hozzám.”
- visca el barca
- Presidente del Barça
- Hozzászólások: 20964
- Csatlakozott: 2005.02.01. 13:13:37
ezt a kataervéjsszel is eljátszottuk, hogy milyen csúnya, aztán 2 hét múlva a kutyát nem érdekelte 
lehet amúgy a logo nem is lenne rajta, csak a pepsi felirat

lehet amúgy a logo nem is lenne rajta, csak a pepsi felirat
Like a soul without a mind, in a body without a heart, I'm missing every part...


- nzxtpo
- Capitá del Barça
- Hozzászólások: 913
- Csatlakozott: 2012.08.20. 18:12:58
- Tartózkodási hely: Zalaegerszeg, Győr
A minőség kicsit jobb, a látvány továbbra sempalesz77 írta:Beleadtam mindent..S.Agüero írta:Ha a Barca nem hosszabbít szerződést, akkor a Qatar helyett a Pepsi lehet az új főszponzor a mezen.
Elég undorító lenne a logó a mez elején...![]()


"I learned all about life with a ball on my feet." - Ronaldinho
Messi ennek örül. 
Már csak egy Lay's chipsz felirat hianyozna.

Már csak egy Lay's chipsz felirat hianyozna.
Én pedig a Coca-t szeretem.. sajnos így nem tudok több Barca meccset nézniKash írta:Én szeretem a pepsit, felőlem jöhet.S.Agüero írta:Ha a Barca nem hosszabbít szerződést, akkor a Qatar helyett a Pepsi lehet az új főszponzor a mezen.
